۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۷۵۰۸۸۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نیروهای مقاومت آمریکا را با ذلت از منطقه بیرون خواهند کرد

نیروهای مقاومت آمریکا را با ذلت از منطقه بیرون خواهند کرد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حمله به پایگاه آمریکا هشدارجدی به آمریکا است که اگر با پای خود از منطقه خارج نشود با خفت و ذلت از منطقه خارج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) در کتاب جلد ۱۲ صحیفه خود می‌نویسد، از ازل تا ابد هیچ روزی به شرافت به بعثت پیامبر اکرم نمی‌رسد، چرا که بزرگترین حادثه تاریخ در ۲۷ رجب رقم خورده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، انقلاب اسلامی ایران استمرار بعثت پیامبراکرم (ص) است و خداوند به امام بزرگوار توقیق داد تا خط مستمر بعثت را پر رنگ کرد.

نماینده، ولی فقیه در کاشان گفت: امام خمینی (ره) با شجاعت بی نظیر، اندیشه بلند و فداکاری قیام کرد و با توفیق الهی و عنایت خاص اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید و ملت ایران را از ذلت ستم شاهی نجات داد و به اوج عزت و قدرت رسانید.

به گفته وی محمدرضا شاه به عنوان ژاندارم منطقه نفت ایران می‌فروخت و از درآمد آن تجهیزات نظامی از آمریکا خریداری کرد تا اگر مردم کشور‌های منطقه علیه آمریکا قیام کنند ارتش ایران با سلاح‌های خردیداری شده آمریکایی مردم کشور‌های قیام کننده برعلیه آمریکا را سرکوب کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با قیام خود و پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران هم عزت مادی و هم عزت معنوی داد که یکی از عزت‌های معنوی آن مراسم باشکوه اعتکاف در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: امسال در مراسم اعتکاف کاشان ۶ هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد ۸۰ درصد جوانان بودند که از برکات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در کاشان پرتاب دو ماهواره ایرانی به فضا طی دو هفته توسط جمهوری اسلامی ایران آن هم در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن که سبب عصبانیت اروپا و آمریکا شد را از عنایات خداوند و برکات مادی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی در ادامه به پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: آمریکا از ۱۵ مهر تا کنون ۱۷۰ بار در سوریه و اردن با حمله جبهه مقاومت روبه‌رو شده است.

به گفته وی حملات جبهه مقاومت به پایگاه‌های آمریکا در منطقه کاملا هدفمند و راه گذری را از ایران تا مدیترانه و اتصال ایران، عراق و سوریه و لبنان را برای جمهوری اسلامی ایران هموار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حمله به پایگاه منطقه خط پشتیبانی نیرو‌های آمریکا هشدار جدی به آمریکا است که اگربا پای خود از منطقه خارج نشود همانگونه که از افغانستان خارج شد با خفت و ذلت از منطقه آن را بیرون خواهند کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات