۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۷۵۰۸۸۷
امام جمعه تبریز:

حضور مردم در پای صندوق های رأی، مصونیت برای کشور در برابر تهدیدات است

حضور مردم در پای صندوق های رأی، مصونیت برای کشور در برابر تهدیدات است
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: انتخابات سنگر اقتدار کشور بوده و حضور مردم در پای صندوق های رای مصونیت برای کشور در برابر تهدیدات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایحان‌شرقی و امام جمعه تبریز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مصلی اعظم امام خمینی(ره) با بیان اینکه ان‌ شاءالله انتخابات پیش‌ رو چون گذشته پرشور خواهد بود، گفت: حضور حداکثری در انتخابات تقویت‌کننده اقتدار و ناامید‌کردن دشمن است.

وی افزود: در دیدار با معتکفین دهه هشتادی برخلاف نگرانی‌ ها و تردید های برخی‌، نسلی باهوش و باسواد و مومن و پرنشاط دیدم؛ نسلی که اطلاعات علمی ، عمومی و ...خوبی دارند و با آیات و احادیث آشنا هستند.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: قوه قضاییه، استانداری آذربایجان‌شرقی و شهردار تبریز دست در دست هم دهند، و مشکل فاز دوم خاوران را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اجرای دقیق متناسب‌ سازی در حق و حقوق بازنشستگان و پرداخت مابه تفاوت اصلی ترین مطالبه مستمری بگیران تامین اجتماعی از دولت است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نوعی بعثت بود و خداوند گویی مستقیم بعثت را با اندیشه و فداکاری امام راحل تجدید و پررنگ‌ تر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان یادآور شد: انتخابات سنگر اقتدار کشور هست و حضور مردم در پای صندوق‌ های رای مصونیت برای کشور در برابر تهدیدات می باشد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات