۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۷۵۱۳۳۳
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در گفت‌وگو با رسا تاکید کرد؛

انقلاب اسلامی؛ احیاگر کرامت انسانی/ حضور در راهپیمایی ها نگهبانی از شجره تنومند انقلاب است

انقلاب اسلامی؛ احیاگر کرامت انسانی/ حضور در راهپیمایی ها نگهبانی از شجره تنومند انقلاب است
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی احیاگر کرامت انسانی و استقلال و آزادی ملت ایران است، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ها را نگهبانی از شجره تنومند انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حماسه آفرینی، بصیرت و شجاعت مردم ایران را سبب پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و با اشاره به دستاوردهای بسیار متعدد انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون اظهار داشت: ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به قدری زیاد و قابل توجه است که این انقلاب بزرگ تر از آن است که در ظرف کلمات تمجیدی ما گنجانیده شود.

وی یکی از مهم ترین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کرامت انسانی عنوان کرد و افزود: زنده کردن کرامت انسانی و حفظ آن از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که در قبل از انقلاب اسلامی، هیچ محلی از اعراب نداشت و با قوانینی همچون کاپیتولاسیون، کرامت ملت ایران را پایمال و آنان را تحقیر کرده بودند؛ اما انقلاب اسلامی کرامت انسانی مردم ایران را احیاء کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین قرآنی شدن ایران اسلامی را نیز یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: بعد از انقلاب اسلامی قوانین ایران منطبق با قوانین اسلامی و قرآن کریم شده و هماهنگ با نسخه الهی و قرآنی شد که این نیز از دستاوردهای قابل توجهی است که باید قدر این دستاورد به درستی دانسته شود.

وی افزود: ایران آن روز در همه چیز خود حتی در فرهنگ، نان و آب و زیست خود به غرب وابسته بود؛ اما انقلاب اسلامی استعدادهای مردم این دیار را زنده کرده و به آنان اهمیت و آبرو داد و رفته رفته راه و رسم اقتدار و بزرگی را به آنان آموخت و روز به روز به قدرت آن افزوده شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: امروز، دستاوردهای ایران اسلامی جهان را مبهوت و دست به دهان گذاشته و با قدرتمند شدن خود، در مقابل استکبار جهانی، در حمایت از مظلومان و مستضعفان با شجاعت ایستادگی و در راه اعتلای اسلام و مسلمانان گام های موثری برداشته است که روز به روز نیز به نابودی دشمنانش نزدیک تر و نزدیکتر می شود.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ها و خنثی سازی توطئه های دشمنان تاکید کرد: انقلاب اسلامی که ابتدا نهال کوچکی بود، امروز شجره ای قدرتمند است که نیاز به نگهداری و نگهبانی دارد و باید توده های مردم و هرکسی که استقلال ایران را دوست داشته و ذلت و نوکری اجانب را نمی پسندد، در زنده و پویا ماندن شجره انقلاب اسلامی کوشا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی ها و انتخابات از جمله راه های پویا و زنده نگه داشتن شجره طیبه انقلاب اسلامی است که هرکس باید در انتخاب شرکت کرده و همه را تشویق به حضور در صحنه های مختلف حضور کند تا نهال اسلامی روز به روز تنومندتر و قدرتمندتر شده و اهداف اسلامی آن تحقق پیدا کند.

ارسال نظرات