۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۵۱۳۵۹
امیر دریادار سیاری:

با پشتیبانی مردم از هیچ دشمنی واهمه نداریم/ ملت ایران در انتخابات هم چشم دشمنان را کور خواهند کرد

با پشتیبانی مردم از هیچ دشمنی واهمه نداریم/ ملت ایران در انتخابات هم چشم دشمنان را کور خواهند کرد
معاون هماهنگ کننده ارتش حضور ملت ایران در راهپیمایی و انتخابات را موجب اقتدار و امنیت کشور برشمرد و گفت: امروز در نقطه ای از اقتدار هستیم که دشمن تلاش دارد تسلیحات ما به دنیا صادر نشود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن مردم قم گفت: حضور باشکوه و باعظمت شما عزیزان بسیار معنادار است و دنیا بداند که انقلاب اسلامی ایران با پشتیبانی معنا دار شما به راه خود ادامه می دهد و از هیچ دشمنی واهمه ندارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه تا شما مردم در صحنه هستید انقلاب به راه خودش ادامه می دهد، ابراز کرد: راه انقلاب با عظمت پیشرفت کرده و سیلی محکم به دهن دشمن می‌زنیم.

وی ادامه داد: انقلاب سال ۵۷ به رهبری امام حرکت کرد و آغاز شد و با پشتیبانی مردم قم سرعت گرفت و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

سردار سیاری اظهار داشت: وضعیت کشور ما آن سال های قبل از انقلاب اینگونه بود که ده ها مستشار آمریکایی در ایران برای ما تصمیم می گرفتند و شاه و دولت هیچ اختیاری نداشتند، حتی برای استخراج نفت و فروش و خرید کالا آنها تصمیم می گرفتند.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: ۲۲ بهمن ۵۷ انقلاب اسلامی با همت غیور مردان ایران و رهبری امام پیروز شد و تمام مستشاران اخراج شدند و اداره مملکت به دست امام و مردم ایران افتاد.

وی افزود: ملت بر سرنوشت خود حاکم شد و بزرگترین ضربه نظام استکباری وارد شد و بزرگترین لطمه به هیمنه پوشالی آمریکا و سلطه جهانی در جنوب غرب آسیا وارد شد و هم اکنون هم این مسیر و راه ادامه دارد.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: آمریکا به امید اینکه روزی برگردد در اولین اقدام اختلافات قومی مذهبی راه انداخت و به نتیجه نرسیدند و سپس موج ترور راه انداخت و تا امروز ۱۷ هزار شهید ترور دادیم و به نتیجه نرسیدند لذا هشت سال جنگ راه انداختند و دشمنان ما را تا بن دندان مسلح کردند.

وی افزود: دشمنان تحریم ها و شبیخون فرهنگی را آغاز کردند و امروز جنگ ترکیبی را ادامه می دهند اما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و به برکت حضور شما مردم با غیرت در هیچ یک از اقداماتشان به نتیجه نرسیدند.

امیر دریادار سیاری تاکید کرد: دشمن می داند با حضور شما هیچگاه به آنچه دنبالش هست نخواهد رسید. علی رغم همه دشمنی ها اما این کشور به برکت انقلاب رو به پیشرفت حرکت می کند و به قله های پیشرفت خواهد رسید، امروز در بحث فضایی، سلول های بنیادی، پزشکی و نظامی حرف ها برای گفتن داریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ابراز کرد: در سال های قبل از انقلاب از نظر نظامی کاملا وابسته بودیم، در دفاع مقدس دست ما خالی بود به گونه ای که گلوله توپ جیره بندی بود چون توان تولید نداشتیم، امروز به برکت انقلاب در همه تجهیزات نیروی زمینی، ارتش و سپاه خودکفاییم، در پدافند هوایی ده ها سامانه داریم، دشمن و همه جهان انگشت به دهان مانده اند.

وی یادآور شد: دشمن جرأت فکر کردن به گزینه نظامی را هم ندارد، امروز ناوهای ما دنیا را دور می زند و پرچم جمهوری اسلامی در آب های آزاد به اهتزاز در می آید و این به برکت انقلاب و حمایت همه جانبه شما ملت غیور است.

امیر سیاری با بیان اینکه امنیت امروز موجب غرور ملت ایران است، گفت: امروز همه دست به دست هم داده اند که ما تسلیحات نظامی را صادر نکنیم، به این حد از توانمندی رسیده ایم و یقینا اینها به برکت انقلاب و خون جوانانی است که سینه سپر کردند و از تمامیت ارضی دفاع کردند.

وی ادامه داد: از هیچ دشمنی هراس نداریم و اجازه نمی دهیم هیچ کس به مرزهای کشور تجاوز کند، جایگاه کشور ما در نظام بین الملل بسیار بالا است، دشمن گزینه های روی میزش را جمع کرده و این به برکت انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به دنیا صادر شده است، اظهار کرد: در همان زمانی که می گفتند ایران تابستان داغی دارد رهبر انقلاب بیانیه گام دوم را صادر کردند و این نشان از قدرت انقلاب اسلامی است و امروز روی پای خود ایستاده ایم و دست نیاز به سوی هیچکس دراز نمی کنیم.

امیر دریادار سیاری با اشاره به انتخابات اظهار کرد: با شرکت در انتخابات چشم دشمن را کور می کنیم، آنها می خواهند سطح مشارکت پایین بیاید اما شما ملت نباید به دشمن چنین اجازه ای را بدهید و با همین غیرت و همت در انتخابات هم شرکت می کنیم و مشت دیگری به دهن یاوه گویان خواهیم زد.

وی ادامه داد: ما دلداده و حامی انقلاب هستیم پس پای صندوق های رای خواهیم رفت و قدرت ملت ایران را به جهان نشان خواهیم داد.

معاون هماهنگ کننده ارتش بیان کرد: توان بازدارندگی امنیت به دنبال دارد و اگر امنیت می خواهیم باید قدرتمند باشیم و قدرت هم به همت شما عزیزان محقق می شود پس مصصم باشیم که در انتخابات همچون راهپیمایی شرکت کنیم و این حضور نشان از حمایت ملت از جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمن را بشناسیم و در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کنیم و پیرو ولایت باشیم و این مسیر پرافتخار را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات