۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۵۱۴۴۱
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی:

مردم با حضور آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشگاهی از عزت و عظمت آفریدند

مردم با حضور آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشگاهی از عزت و عظمت آفریدند
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حضور شکوهمند و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در بیانیه‌ای تصریح کرد: مسئولان با تلاش شبانه روزی در امر خدمت رسانی، قدردان این حماسه سازان باشند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی حضور شکوهمند و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، جامعه مدرسین بیانیه‌ای  صادر و ضمن قدردانی و تجلیل از حماسه آفرینی ملت، مسئولان را به تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم توصیه کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عظیم الشأن و شگفتی آفرین ایران بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، در یاری رساندن به جبهه حق و انجام تکلیف دینی و انقلابی خود نمایشگاهی از عزت و عظمت آفریدند.

تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن، وسوسه‌‌های قلوب مریض و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست بر عزم ملت ایران فائق آید و حماسه حضور، سراسر ایران را فراگرفت تا بار دیگر نیرومندی و سرزندگی این نظام دینی بر همگان روشن گردد.

 حال که ملت غیور و فهیم ایران برای نصرت دین خدا در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن عزم راسخ و بصیرت خود را آشکار کردند، رحمت و برکات الهی بر آنان نازل «وَ کانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین» محقق خواهد شد.

مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در مقام شکر نعمت چنین ملت شریفی جبهه سپاس بر آستان الهی بسایند و با تلاش شبانه روزی در امر خدمت رسانی، قدردان این حماسه سازان باشند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسداشت حضور مؤمنانه و هوشمندانه ملت ایران در راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن مراتب تقدیر، تشکر و ارادت خود را به این مردم غیور اعلام می‌دارد و توفیق الهی در نیل به سعادت و کسب دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم – ارواحنا فداه – را برای آحاد ملت مسئلت دارد.

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات