۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۵۱۹۳۸
نمایشگاه مطبوعات؛

باید پایداری برای اهل بیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم

باید پایداری برای اهل بیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم
واعظ اهل بیت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است، از ضرورت پایداری برای اهل بیت سخن گفت.

حجت الاسلام سیدجلال موسویان از وعاظ کشوری با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران، با تبیین وظایف خطیر روحانیت در خصوص تبلیغ دین و تواصی به حق، اظهار داشت: وظیفه ای که نبی اکرم(ص) بر عهده داشته و روحانیون نیز عهده دار آن هستند بلاغ و تبلیغ است؛ کسانی که در کسوت روحانیت بوده و دنباله رو پیامبر هستند وظیفه تبلیغ را باید مهم قلمداد کنند.

این مبلغ حوزوی ادامه داد: یکی از مهمات، تبلیغ جهاد تبیین است که در آن مؤظف هستیم حق را بیان کنیم که در غیر این صورت تضییع حق کرده ایم.

وی با قرائت آیات سوره مبارکه عصر تصریح کرد: کسانی که در مسیر خسارت قرار نمی گیرند 4 دسته هستند: کسانی که عمل صالح انجام می دهند؛ کسانی که مؤمن هستند؛ افرادی که تواصی به حق می کنند؛ و در پایان افرادی که تواصی به صبر می کنند.

حجت الاسلام موسویان با بیان اینکه تواصی به معنای بلند کردن صدا و رساندن حق به گوش مردم است، بیان داشت: استقامت، مقاومت و پایداری برای اهل بیت(ع) را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم. این انقلاب باید بماند تا مقدمه ای برای ظهور باشد؛ از این رو انتخابات برای تقویت این نظام امری بسیار مهم قلمداد می شود.

وی در پایان با اشاره به فرازی از گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: تواصی به حق و مواسات برای شکل گیری و مقدمه سازی ظهور حضرت(عج) لازم است و علاوه بر آن برای آرمان خواهی باید این دو را در نظر داشته باشیم.

ارسال نظرات