۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۷۵۱۹۶۹

نمایشگاه رسانه های ایران به کار خود پایان داد

نمایشگاه رسانه های ایران به کار خود پایان داد
مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران با گردهمایی اهالی رسانه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، مدیران مسئول رسانه ها  و اصحاب رسانه برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: از همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله سال آینده با فرصت مناسب‌تر و اطلاع رسانی بیش‌تر بتوانیم جشنواره‌ای در شان رسانۀ فاخر ایران برگزار کنیم. بخاطر کاستی‌ها از تک‌تک شما بزرگواران و همۀ بازدیدکنندگان محترم و مخاطبان عزیز عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم با نقد سازنده و بیان اشکالات من و همکارانم را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها کمک کنید.

فرشاد مهدی‌پور معاون امور اطلاع‌رسانی و تبلیغات و رئیس نمایشگاه رسانه‌های ایران از همه اهالی رسانه‌، که برای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در این رخداد شرکت کرده اند، تشکر کرد.

وی افزود از ابتدا وقتی ایده برگزاری مجدد نمایشگاه را مطرح کردیم که شش سال از آخرین برگزاری آن می‌گذشت، دنبال این بودیم که چه تفاوت‌هایی ایجاد کنیم.

گفتنی است نمایشگاه رسانه‌های ایران که از یکشنبه ۲۹ بهمن ماه کار خود را آغاز کرده بود، امروز چهارشنبه پس از برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد و با حضور وزیر ارشاد از غرفه های برتر تجلیل شد.

ارسال نظرات