۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۰۱۳
نمایشگاه مطبوعات؛

هر رأی مردم؛ تیری به قلب دشمنان/ کارنامه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد بزرگ، درخشان است

هر رأی مردم؛ تیری به قلب دشمنان/ کارنامه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد بزرگ، درخشان است
حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه دشمن سعی در ایجاد شکاف بین مردم و صندوق رأی دارد، حضور در عرصه انتخابات و هر رای مردم را تیری به قلب دشمنان تعبیر کرد.

حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران با بیان اینکه همیشه در برهه جنگ حق و باطل قرار داریم، تصریح کرد: رسانه های دشمن و بلندگوهای صهیونیستی با زبان فارسی بر طبل جداسازی مردم از حکومت، صندوق رأی و راهپیمایی می کوبند اما مردم با حضور خود پاسخ آن ها را داده اند و شکوهی دیگر برای 22 بهمن خلق کردند.

وی با بیان اینکه مشکلات و گرانی مردم را خسته کرده است، افزود: مردم هوشیار ما تشخیص داده اند که کجا باید در برابر دشمن پاسخ بدهند و همه ما وقتی در مواجهه با دشمن قرار می گیریم باید دست به دست هم بدهیم. هر رأی در انتخابات 11 اسفند تیری به قلب نتانیاهو است و آمریکا را نیز نشانه می گیرد.

معاون قوه قضائیه بیان داشت: احقاق حق، مبارزه با ظلم و مجازات مجرمین از وظایف قوه قضائیه است که در آن ها روندی رو به جلو داشته است. شیاطین مشغول به کار بوده و فساد وجود دارد اما مهم این است که فساد در سیستم نهادینه نشود؛ کارنامه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد بزرگ درخشان است و باید بیشتر به مردم توضیح داده شود که برای مثال با اصرار و پیگیری مجدانه رئیس قوه قضائیه پرونده بابک زنجانی به جاهای خوبی رسیده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه با همکاری بابک زنجانی اموال وی در خارج از کشور شناسایی شد، تصریح کرد: عدد دقیق اموال در حال کارشناسی و تخمین است اما در کارشناسی اولیه به نظر می رسد بالاتر از بدهی آن است. بدهی بابک زنجانی به قیمت امروز از او بازستانده خواهد شد. اموال زنجانی در ایران مصادره شده است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه در پرونده سه هزار میلیاردی موفق بوده، بیان داشت: این پرونده به نام خاوری معروف شده اما در واقع مه‌آفرید خسروی مجرم اصلی بوده که به همراه همکاران خود محاکمه شد و علاوه بر بازگرداندن اموال جریمه های وی نیز به بیت المال برگشت. مه آفرید خسروی اعدام شد و فقط خاوری از ترس مجازات گریخت و اموال را با خود نبرد.

معاون قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: در پرونده فساد سه هزار میلیاردی مدیران بانکی دیگری نیز مجرم شناخته شده و مجازات شدند و اگر خاوری مانده بود، پرونده کاملا بسته شده بود.

ارسال نظرات