۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۵۳۳۶۹
همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می‌شود؛

اجرای ویژه برنامه «دعوت» به مناسبت ماه مبارک رمضان در میادین و محلات کاشان

اجرای ویژه برنامه «دعوت» به مناسبت ماه مبارک رمضان در میادین و محلات کاشان
اصفهان- به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کاشان ویژه برنامه «دعوت» در کاشان برپا و برنامه‌های گوناگون فرهنگی قرآنی ماه رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برگزاری این برنامه در سطح شهر کاشان فرصتی ارزشمند برای انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی به نخستین اجرای این برنامه در استقبال از ماه رمضان در میدان کمال‌الملک کاشان اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه «دعوت» برنامه‌های ابتهال‌خوانی، تواشیح قرآنی و قرائت قرآن توسط گروه صراط را در دل خود جای داده است که حال و هوای معنوی را برای روزه داران کاشانی به ارمغان خواهد آورد.

فرجی ایجاد نشاط معنوی برای همشهریان را از جمله اهداف اجرای این ویژه برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: «دعوت» در ماه مبارک رمضان طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته انجام خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ادامه داد: اجرای ویژه برنامه دعوت با نوای دل نشین قاریان حال و هوای عابران که از محدوده اجرای ویژه برنامه گذر می‌کنند را ملکوتی می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات