۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۵۴۰۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

22 بهمن نمایش وحدت و انسجام ملی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان 22 بهمن را نمایش وحدت و انسجام ملی برای خنثی سازی توطئه های دشمنان عنوان کرد.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با پر شکوه توصیف کردن راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن روز بیعت مجدد با ولایت فقیه، آرمان های امام راحل و ارزش های اسلامی بود.

وی با اشاره به این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث یاس، نامیدی و وحشت دشمنان از نظام مقدس اسلامی شد، افزود: راهپیمایی امسال نمایش وحدت و انسجام ملی بود که نشان دهنده شکست توطئه های دشمن در حوادث پس از انتخابات است.

حجت الاسلام گلمیرزاده با تأکید بر این که ملت ایران همواره از ولایت و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌ای از پایبندی این ملت به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود.

مسؤول کمیته رسیدگی به امور مساجد گیلان اضافه کرد: عظمت ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن، تکرار عظمت نهم دی و اتمام حجت با آشوبگران و فتنه گران بود که به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران با حضور گسترده خود در صحنه وفاداری خود نسبت به امام و شهدا و رهبر انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کردند، افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام راحل و رهبر انقلاب، دشمنان انقلاب را ناامید کردند.

حجت الاسلام گلمیرزاده در پایان تصریح کرد: به برکت این انقلاب اسلامی ملت ایران در جهان با عزت و سربلندی زندگی کند و هر روز جوانان غیور آن قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می کنند./950/ت302/ص
ارسال نظرات