۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۵۴۷۱۵
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران خبر داد؛

آغاز فرآیند ثبت نام از علاقه‌مندان تحصیل در ۲۰ مدرسه علمیه خواهران مازندران

آغاز فرآیند ثبت نام از علاقه‌مندان تحصیل در ۲۰ مدرسه علمیه خواهران مازندران
مازندران - مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از آغاز فرآیند ثبت نام از علاقه‌مندان تحصیل در ۲۰ مدرسه علمیه خواهران استان از اول اردیبهشت خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از آغاز ثبت نام متقاضیان ورود به حوزه های علمیه از یکم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: علاقه مندان به تحصیل در هریک از ۲۰ مدرسه علمیه خواهران مازندران می توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق پایگاه الکترونیکی  paziresh.whc.ir  اقدام به نام نویسی نمایند.

وی افزود: پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ حوزه‌های علمیه خواهران مازندران در مقاطع عمومی سطح ۲، عالی سطح ۳ و تخصصی سطح ۴ خواهد بود.

حجت الاسلام قائمی به فعالیت ۲۰ مدرسه علمیه خواهران در استان اشاره کرد و افزود: علاقه مندان جهت تحصیل در این مدارس می‌توانند با مراجعه حضوری به مدارس علمیه سراسر استان و یا به درگاه اینترنتی paziresh.whc.ir  نسبت به دریافت دفترچه راهنما اقدام و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان این که متقاضیان به تحصیل در حوزه باید در آزمون ورودی شرکت و بعد از کسب امتیاز لازم روند ثبت نام تکمیلی را پی بگیرند، گفت: البته حافظان قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه همچنین برگزیدگان المپیادهای کشوری و دارندگان مدرک دیپلم و دانشگاهی با حداقل معدل ۱۸ از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این که مصاحبه به منظور سنجش صلاحیت‌های عمومی، استعداد علمی، علایق و انگیزه‌های داوطلبان به صورت حضوری انجام می‌شود، ادامه داد: داوطلبین بعد از انجام این مصاحبه جهت آشنایی بیشتر با حوزه‌های علمیه، برنامه‌ها و اهداف پیش رو  در برنامه طلیعه حضور شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام قائمی با بیان این که نام نویسی از طلاب جدید الورود تا پایان خرداد ماه امسال ادامه دارد، گفت: مطابق اطلاعات دفترچه راهنمای ثبت نام در حوزه علمیه، آزمون ورودی تمامی مقاطع تحصیلی حوزه های علمیه خواهران ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات