۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۷۵۵۸۷۱
سردار رادان:

حجاب و عفاف خاکریز بین حق و باطل است

حجاب و عفاف خاکریز بین حق و باطل است
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن اگر در بحث حجاب و عفاف به هدف خود برسد به همه چیز خواهد رسید، گفت: در محضر طلاب و خانواده‌های شهدا سوگند یاد می‌کنم که در این مسیر هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تکریم از وی که صبح امروز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: قصه پر غصه امروز درآمیختگی شک و تردید با یقین حاصل از علم در مورد حجاب و عفاف است.

سردار رادان با تاکید بر اینکه قصه پر رمز و راز حجاب و عفاف برنامه دشمن است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن با برنامه کامل، دقیق و پا به کار و مصمم عمل می‌کند؛ یکی از جا‌هایی که دشمن در کفر خود استوار و ثابت قدم است قضیه حجاب و عفاف است.

حجاب و عفاف خاکریز بین حق و باطل است

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه اگر مردم از طرح نور نیروی انتظامی حمایت نمی‌کردند این طرح توسط بعضی مسئولین پس گرفته می‌شد، افزود: در محضر طلاب و خانواده‌های شهدا سوگند یاد می‌کنم در این مسیر به لطف و عنایت خداوند، ائمه اطهار و پشتیبانی مردم، هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهیم.

سردار رادان با تاکید بر اینکه تیر‌هایی که به سمت ما رها می‌شود را مبارک و ذخیره قیامت می‌دانیم، اظهار داشت: به همه همکاران و فرماندهان نیروی انتظامی توصیه کرده ام که وصیت کنند طرح نور را در کفن آنها بگذارند تا فردای قیامت نشان دهند که برای خداوند کاری انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از افراد معتقدند حجاب مسئله فرهنگی است و با رفتار سلبی حل نمی‌شود، تصریح کرد: ما معتقدیم که حجاب باید در سطح اجتماعی حل شود و نباید به سطح انتظامی برسد، اما سازمان‌های متولی این امر کوتاهی کردند.

سردار رادان دو برنامه دشمن را ترویج بی حیایی و بی غیرتی در جامعه برشمرد و ابراز کرد: جوانی که عادت به بی حیایی کند در طول زمان غیرت خود را از دست می‌دهد و سقوط جامعه با انحراف جوانان شکل می‌گیرد.

وی ضمن بیان اینکه مشکلات حجاب و عفاف در جامعه حاصل کم کاری‌های کسانی است که مسئولیت داشتند، اضافه کرد: اگر دل در گرو خداوند و ائمه اطهار علیهم السلام داشته باشیم و مردم پشت سر قرار بگیرند مشکلات حل خواهد شد.

حجاب و عفاف خاکریز بین حق و باطل است

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه دشمن اگر در بحث حجاب و عفاف به هدف خود برسد به همه چیز خواهد رسید، افزود: حجاب و عفاف خاکریز بین حق و باطل است و چه زیبا شهید علم الهدی گفت که اگر دل سقوط کند خرمشهر‌ها از دست خواهد رفت.

وی ضمن تاکید بر اینکه دشمن برای شکست جمهوری اسلامی دست روی مهمترین موضوع گذاشته است، اضافه کرد: دشمن با برنامه‌ریزی عمل می‌کند ولی در مقابل ما با بی برنامگی و شک و تردید حرکت می‌کنیم؛ اگر خاکریز حجاب و عفاف شکست خورد دیگر کسی در مقابل ظلم و ستم ایستادگی نخواهد کرد.

سردار رادان با اشاره به اینکه امروز ۳۲ سازمان برای برنامه ریزی و اجرای قانون عفاف و حجاب بودجه دریافت می‌کنند، بیان کرد: بعضی از این سازمان‌ها در مورد حجاب و عفاف سوال، شک و شبهه ایجاد می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی ضمن توصیه به خواندن کتاب نبرد اندلس گفت: دشمن در اندلس غیرت را از جوانان گرفت و خانواده را از بین برد؛ در یکی از کشور‌هایی که سفر داشتم چیزی به نام خانواده وجود نداشت.

ارسال نظرات