۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۵۷۸۸۰
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

شهید آیت الله رئیسی مرد میدان بود

شهید آیت الله رئیسی مرد میدان بود
حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به مدیریت جهادتی و خستگی ناپذیری شهید رئیسی در عرصه خدمت گفت: شهید سیدابراهیم رئیسی مرد میدان بود.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی‌فر، ظهر امروز در مراسم سوگواری شهادت خادم الرضا، آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه در سانحه هوایی در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه تواضع و فروتنی، مدیریت جهادی و خستگی‌ناپذیری و مرد میدان بودن از ویژگی‌های شهید رئیسی بود، گفت: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ایشان زبانزد خاص و عام بود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد افزود: شهید در دفاع از مرز و بوم جانثاری می‌کند و با ریخته شدن خون، رضایت الهی را به‌دست می‌آورد.

وی با بیا اینکه در مواقعی، شهید در راه خدمت به خلق خدا به شهادت می‌رسد، خاطرنشان کرد: به فرموده شهید مطهری، راه رسیدن به خدا از میان خلق خدا می‌گذرد.

حجت الاسلام شمسی فر اظهار کرد: بر ملت ایران سنگین است که چنین مدیران لایق، مردمی، متدین و جهادی را از دست بدهد، هرچند آنها مزد خود را گرفتند و به بالاترین درجه رسیدند که همان شهادت است.

وی با بیان اینکه ایمان و توکل به خدا از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی است، ادامه داد: در سایه ایمان به خدا، اخلاص ایجاد می‌شود و منظور این است که اخلاص باید در کار و عمل و خدامحوری در راه رضای خداوند باشد.

امام جمعه موقت خرم آباد یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی در ایام انتخابات، اخلاق‌محور بود و در ابتدای شروع دولتش، تنش و اضطراب‌ها را از میان برداشت و خدمت به مردم را راهبرد اصلی دولتش می‌دانست و مسؤولیت را برای خدمت برعهده گرفت نه ریاست، چون می‌دانست قرب‌ الهی در خدمت به مردم است.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه رئوف، مهربان و با محبت بودن و تکریم ارباب رجوع از دیگر ویژگی‌های شهید دکتر رئیسی بود و همیشه معتقد، خادم و خدمتگزار مردم بود، گفت: تواضع و فروتنی، مدیریت جهادی، خستگی‌ناپذیری و مرد میدان بودن در راستای حل مشکلات جامعه از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

وی بیان داشت: در کنار همه آنها، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری ایشان زبانزد خاص و عام بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات