۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۵۷۹۴۱
مجمع عمومی جامعه مدرسین در پیامی؛

شهادت رئیس جمهور قلوب مؤمنین را شکست

شهادت رئیس جمهور قلوب مؤمنین را شکست
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی با اشاره به سالها تلاش و کوشش جهادگونه و زیست شهیدانه رئیس جمهور، این حادثه را به امام زمان عجل الله و رهبری معظم تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی حادثه غمبار سقوط بالگرد رئیس جمهور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت خادم جمهور، خادم الرضا علیه السلام و یار صدیق مقام عظمتی ولایت، رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، امام جمعه محبوب تبریز حضرت آیت الله آل هاشم، وزیر امورخارجه فعال و انقلابی دکتر عبدالهیان و استاندار معزز تبریز و دیگر همراهان موجب شکستگی قلوب مومنین شد.

رئیس جمهور‌ محبوب و خادم الرضا علیه السلام پس از سالها تلاش و کوشش جهادگونه و زیست شهیدانه، در شب ولادت آقا و مولایش علی بن موسی الرضا بر آن عهد شهادت که با خداوند متعال و اولیای الهی بسته بود وفا نمود و به دوستان شهیدش پیوست.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شهادت سیدالشهداء خدمت را به پیشگاه ولی نعمتمان امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، مراجع معظم تقلید دامن برکاتهم، اعضای محترم دولت مردمی و خدمتگزار و ملت شریف و قدرشناس ایران تسلیت عرض می نماید. علو درجات را برای حضرت ایشان و یاران شهیدش از خداوند متعال خواهان است. و برای خانوادهای شهدای عزیز صبرجمیل و اجرجزیل مسالت می نماید.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات