۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۸۹۶
امام جمعه بهشهر:

فعالیت‌های تبلیغی روحانیان در ادارات گسترش یابد

خبرگزاری رسا ـ همایش ائمه جماعت ادارات دولتی بهشهر، با حضور نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری از سوی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر برگزار شد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، دوشنبه در همایش ائمه جماعات ادارات دولتی بهشهر که در ساختمان فرمانداری این شهر برگزار شد، با بیان این که ائمه جماعات باید نماد ایستادگی و ایمان در دستگاه های دولتی باشند، گفت: ائمه جماعات باید در دستگاه‌های دولتی چنان رفتار نمایند که الگوی مناسبی برای جامعه باشند و درس ایمان و شجاعت به دیگران بدهند.

امام جمعه بهشهر در ادامه با تأکید بر اقامه نماز اول وقت از سوی ائمه جماعات در نهاد‌های دولتی اظهار داشت: ائمه جماعت سفیران اقامه نماز در ادارات هستند که باید در کنار اقامه مناسب نماز در اول وقت، بر احکام و نصایح اخلاقی نیز استمرار داشته باشند. 
 
وی در ادامه با بیان این که نقش روحانیان در انقلاب و استمرار آن بی‌بدیل است و باید واقعیت‌ها در جامعه انعکاس یابد، افزود:  ائمه جماعت  باید با مردم، سنجیده و با علم و بصیرت صحبت کنند تا تبلیغ‌شان اثرگذار باشد.

همچنین محمد تقی باقری، فرماندار بهشهر نیز در ادامه با گرامیداشت هفته وحدت در جمع روحانیان شرکت کننده در این همایش، برنامه ریزی دقیق جهت استفاده و اعزام ائمه جماعات به دستگاه های دولتی و نهادهای فرهنگی را خواستار شد. 

فرماندار بهشهر، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ادارات‌ شهرستان بهشهر از ائمه جماعت دلسوز به نظام  و فعال در عرصه فرهنگی بهره‌مند است، با وجود ائمه جماعت در ادارت در زمان‌های مختلف، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و اخلاقی کاهش یافته و در واقع آنان پلی به سوی معنویات بیشتر در ادارات هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات