۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۸۳۵۲
امام جمعه مسجدسلیمان:

همت و کار مضاعف لازمه موفقیت در دهه پیشرفت و عدالت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان همت و کار مضاعف را لازمه موفقیت در دهه پیشرفت و عدالت عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمين اميني
امام جمعه و مدير حوزه علميه مسجد سليمان
حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به اینکه حوادث سال گذشته و پراکندگی استعداد ها و توانها، موجب افت روند اجرایی امور شد؛ بنابراین نامگذاری سال جاری با عنوان همت و کار مضاعف امری متناسب با مقتضیات زمان و ضروری بود.

وی بر ارتقای بیش از پیش توان اجرایی مسؤولان تأکید کرد و گفت: همگان باید با تلاش مضاعف در راستای تحقق این امر رهبری و خدمت به مردم شایسته و فهیم ایران حرکت کنند.

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان اینکه ملت ایران اکنون در ابتدای دهه پیشرفت و عدالت است، اظهارداشت: لازمه موفقیت در این عرصه همت و کار مضاعف است؛ البته رعایت اصلاح الگوی مصرف مقدمه این امر بوده و دقت در صرفه جویی گام اول این حرکت خواهد بود.

حجت الاسلام امینی نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری را مایه استمرار و پیشرفت انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: این امر موجب برقراری انسجام، وحدت فکر و دیدگاهی کلی در جامعه برای حرکت به سوی اهداف نظام و انقلاب می شود.

وی بخش عمده پیام رهبری را متوجه مسؤولان دانست و افزود: با توجه به اینکه وظیفه مسؤولان فرهنگ سازی در جامعه است؛ بنابر این باید ضمن برنامه ریزی، مردم را به سوی تحقق امر هدایت کنند و بدانند که ملت با تمام وجود همراه آنها خواهد بود./945/ت302/ص
ارسال نظرات