۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۸۸۸۴
امام جمعه مینوشهر:

شعار همت مضاعف و کار مضاعف گفتمان جدیدی در کشور ایجاد کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مینوشهر گفت: نام‌گذاری امسال به نام همت مضاعف و کار مضاعف برای ایجاد یک گفتمان جدید در سال جدید ‌بوده است و این تنها یک شعار نیست، بلکه هدفی است والا که همه مسؤولان باید در راه تحقق آن تلاش کنند.
حجت الاسلام جواد عادل پور امام جمعه مينو شهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه مینو‌شهر، ظهر امروز در نشست شورای اداری خرمشهر با بیان این که مقام معظم رهبری براساس اندیشه ناب خود هر سال را با عنوانی برمی‌گزینند که این نامگذاری خط مشی حرکتی نظام را در آن سال تبیین می‌کند، اظهار داشت: نام‌گذاری امسال به نام همت مضاعف و کار مضاعف برای ایجاد یک گفتمان جدید در سال نو بوده است و این فقط یک شعار نیست، بلکه هدفی است والا که همه مسؤولان باید در راه تحقق آن تلاش کنند.

امام جمعه مینو‌شهر همت مضاعف و کار مضاعف را نشانه ترویج فضائل انسانی‌ در جامعه دانست و ابراز داشت: در همت مضاعف است که انسان استعدادهای خدادادی خود را کشف و با باور‌کردن آن قادر به شکوفایی این استعداد خواهد بود و اگر بخواهیم سند چشم انداز بیست ساله نظام تحقق پیدا کند باید در همه عرصه‌ها همت و کار مضاعف داشته باشیم.

حجت الاسلام عادل‌پور با بیان این که باید برای رسیدن به مقاصد خود افق‌های بلندی را برای خود در نظر گرفته و در راه آنان حرکت کنیم، افزود: مهم‌ترین عامل در ایجاد اراده مضاعف، مدیریت صحیح و مناسب است مدیریتی که با شیوه‌هایی علمی و متناسب انگیزش لازم را در میان مردم به وجود می‌آورد.

وی در ادامه بر حفظ انقلاب و تداوم قدرت آن در ایجاد دگرگونی در خود و اجتماع تأکید کرد و افزود: باید در این راستا همتی مضاعف داشته باشیم تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری محقق کنیم./945/پ202/س
ارسال نظرات