۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۷۸۹۲۱

شهردار تهران از مجاهدت های امام جمعه خرمشهر در دفاع مقدس تجلیل کرد

خبرگزاری رسا ـ شهردار تهران با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس از مجاهدت های امام جمعه جانباز خرمشهر، تجلیل کرد.
محمد باقر قاليباف،‌شهردار تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران روز گذشته با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان به جمع کاروان های راهیان نور به مقام شهدای شلمچه ادای احترام کرد و در مسجد جامع خرمشهر، یاد و خاطره مدافعان خونین شهر را گرامی داشت.

وی همچنین با حضور در بیت امام جمعه خرمشهر، ضمن دیدار با حجت الاسلام سید ابوالحسن نوری، جانباز فتح خرمشهر و رزمنده روزهای مقاومت خونین شهر، از مجاهدت های این روحانی والا تبار که سنگر ولایت در منطقه جنوب خوزستان است تجلیل کرد.

حجت الاسلام نوری، امام جمعه خرمشهر، نیز با قدردانی از حضر دکتر قالیباف که خود از سرداران حماسه دفاع مقدس است، از وی خواست که با اعزام برخی متخصصین شهرداری تهران در رفع برخی مشکلات شهری خرمشهر، شهردار و مردم این شهر را یاری دهند.

وی افزود: در ایام قبل از جنگ به دلیل ثروت خرمشهر که ناشی از فعال بودن گمرک و رونق تجارت بود، این شهرستان به برخی شهرهای کشور از جمله تهران کمک مالی می کرد و اکنون به دلیل مشکلات به جا مانده ناشی از جنگ تحمیلی خوب است که کمک ها از سوی مناطق و شهرهای صاحب امکانات به خرمشهر شود.

قابل ذکر است، قالیباف با حضور در مقر راویان سیره شهدا در خرمشهر با روحانیون و طلاب راوی این مؤسسه دیدار و در جریان فعالیت فرهنگی این نهاد در مناطق جنگی دفاع مقدس قرار گرفت./945/پ202/ص

ارسال نظرات