۲۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۹۱۶۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

وحدت و همدلی شیعه و سنی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان وحدت و همدلی میان مسلمانان را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام دانست و گفت: امروز ایجاد اختلاف‌های قومی‌ و قبیله‌ای یکی از اهداف مهم دشمنان است که مسلمانان باید نسبت به این هدف شوم دشمن هوشیار باشند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با مهم‌ارزیابی کردن جایگاه فرهنگ در جامعه اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌ایران بالاترین آمار مراکز فرهنگی را دارد و باید در جهت توسعه و به‌کارگیری این مراکز مدیریت شود.

وی از مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی یاد کرد و افزود: در مساجد باید به امور فرهنگی پرداخته شود و از این فضا به بهترین شکل ‌استفاده کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تنوع قومیت ها و مذاهب در برخی نقاط استان به ویژه گنبد کاووس گفت: هدف از وحدت، زندگی مسالمت آمیز با حفظ همه اعتقادات و مذاهب است و باید با حفظ همه معتقدات به سوی وفاق و همدلی حرکت کنیم؛ زیرا اتحاد یک اعتقاد است و حقیقتی است که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به آن معتقدند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز به دنبال وحدت امت اسلامی است.

وی وحدت و همدلی میان مسلمانان به ویژه شیعه و سنی را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام دانست و خاطر‌نشان کرد: امروز ایجاد اختلاف‌های قومی‌ و قبیله‌ای یکی از اهداف مهم دشمنان است که مسلمانان باید نسبت به این هدف شوم دشمن هوشیار باشند.

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: به منظور همدلی و وفاق بیشتر جلسات و نشست های شیعه و سنی به منظور تقریب مذاهب اسلامی، تقویت روحیه همگرایی بین مذاهب اسلامی برگزار می شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برنامه آموزشی ویژه اقشار تأثیر گذار و فرهنگیان و اعزام مبلغ متخصص در زمینه فرق شناسی از قم از برنامه های این حوزه است./950/ت302/س
ارسال نظرات