۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۹۲۸۵
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم:

‌آمریکا از پیشرفت‌های ملت ایران ‌هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم با اشاره به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در ساخت موشکهای پیشرفته و مدرن، تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا را پوچ و بیهوده دانست.
جشن ملي فناوري هسته اي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قم، حجتالاسلام ‌عباس اسکندری، رییس سازمان تبلیغات اسلامی قم،‌ امروز در سخنانی در سازمان تبلیغات اسلامی قم با اشاره به تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آن روزی که یک نسل بیشتر نبودیم و دستمان از هر جهت خالی بود، شیران بیشه این مرز و بوم آمریکا و اذناب او را هشت سال در پشت دروازههای ایران بزرگ معطل کردند و آنان را به خواری و ذلت کشاندند، امروز که سه نسل هستیم و با عنایت خدای عالم و همت دانشمندان و جوانان ولایی ایران اسلامی همه چیز داریم.

وی ادامه داد: آن روز که ما سیم خاردار نداشتیم و محتاج بودیم پیروز شدیم و آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند، امروز که خوشبختانه موشکهای پیشرفته ساخت ایران خواب را از چشم ستمگران ربوده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی قم تهدیدهای اوباما را بیهوده و پوچ خواند و تصریح کرد: اوباما مطمئن باشد اگر بخواهد نگاه چپ به مرز و بوم ایران اسلامی داشته باشد دلیرمردان سپاه و ارتش وسیع که همه از محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)‌ و شهادت‌طلب هستند، گوش به فرمان رهبر بیدار و فرزانه خود میکنند و پوزه اوباما مثل پوزه سگ به خاک مالیده خواهد شد.

حجتالاسلام اسکندری نقش مردم ایران در خلق حماسههای جاوید و ماندگار را خارقالعاده توصیف کرد و بیان داشت: اوباما باید بداند اینجا ایران اسلامی است که مردمش با اشارههای رهبر عزیزش حماسههای 9 دی و 22 بهمن سال 88 را میآفرینند و با مشت محکم به دهان هر یاوهگویی میکوبند.

وی خاطرنشان کرد: دنیا بداند که ما بر سر پیمانمان ایستادهایم و ما را از بمب اتم و سلاحهای پیشرفته خود نترسانند، ما عاشق شهادت هستیم و آرزوی نهایی ما در دنیا آن است که با پیکر خونین به ملاقات معبود و معشوق خود بشتابیم./917/د102/س

ارسال نظرات