۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۹۳۳۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

احیای امر ‎به معروف و‎ ‎نهی از‎ ‎منکر در کشور نشانه مکتبی ‏بودن انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان، وجود ستاد احیای امر ‎به معروف و‎ ‎نهی از‎ ‎منکر را نشانه مکتبی ‏بودن انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب ما‌ متصل به مکتب اسلام است و پیشرفت و‎ ‎بقای این ‏انقلاب نیز‎ متکی به موضوعات برخاسته از مکتب است.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در جمع دبیران و معاونان ستاد احیای امر‎ ‎به معروف و‎ ‎نهی از منکر این استان که در رشت برگزار شد، ‎امر‎ ‎به معروف و‎ ‎نهی از‎ ‎منکر را‌ ‎مهم‌ترین پایه‌های مکتبی ‏بودن انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب ما انقلابی متوسل به مکتب اسلام است و پیشرفت و‎ ‎بقای این ‏انقلاب نیز‎ ‌متکی به موضوعات برگرفته از مکتب است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای بدبینی مردم از نظام اسلامی افزود: نظام سلطه از همه امکانات خود برای تحقق این هدف استفاده می کند که خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران این توطئه ها تا کنون با شکست روبه‌رو شده است.

امام جمعه رشت با بیان این‌که امروز رسانه‌های غربی با تمام توان اخبار دروغ را ‌علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان مخابره می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: این بنگاه‌های دروغ پراکنی با سلطه علیرغم تلاش خود همواره در سیاست‌های خود شکست می‌خورند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: با اجرای دقیق این مسأله می‌توان دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود باز داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر با برنامه‌ریزی مناسب از سوی متولیان این امر صورت گیرد، بیان داشت: آمران به معروف و‎ ‎ناهیان از‎ ‎منکر دیده‌‌بان‌های راستین در مسائل فرهنگی ‌هستند.

وی با تأکید بر این‌که نظارت باید در بخش‌های مختلف جامعه از سوی متولیان این امر بیشتر شود، خاطر‌نشان کرد: امروز نظارت از مدرسه تا دانشگاه، دستگاه‌های دولتی و خدماتی باید بسیار اصولی و با برنامه انجام شود.

‏دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز در ادامه این جلسه از فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با هدف حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد./950/پ202/س
ارسال نظرات