۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۷۹۳۴۱
عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی:

با هر حرکتی که بوی مخالفت با نظام و ولایت فقیه بدهد مقابله می کنیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی سرچشمه گفت: برای نظام جمهوری اسلامی بهای سنگینی داده شده و در فتنه و آشوبهای اخیر هم بهای سنگین تری پرداخته شد، از این رو امروز با هر حرکتی که بوی مخالفت با نظام و ولایت فقیه را بدهد مقابله می کنیم.
حجت الاسلام سيد يونس موسوي سرچشمه نماينده مجلس هشتم
حجت الاسلام سید یونس موسوی سرچشمه نماینده منتخب مردم فیروز آباد، قیر و کازین و فراشبند در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهارداشت: اینکه عده ای از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس به دیدار سران فتنه میروند اگر در حد دوستی و رفاقت گذشته آنها با یکدیگر بوده قابل اغماض است، ولی در غیر این صورت این دیدار اقدام مناسبی نبوده است.

وی افزود: اعضای فراکسیون اقلیت اگر قرار باشد به عنوان نمایندگان خانه ملت با سران فتنه نشستهایی داشته باشند و در پشت پرده این نشستها صحبتها و تصمیماتی علیه نظام و ولایت فقیه گرفته شود ما آن را شدیدا محکوم می کنیم .

نماینده اصولگرای مجلس هشتم یادآور شد: برای نظام جمهوری اسلامی بهای سنگینی داده شده و در فتنه و آشوبهای اخیر هم بهای سنگین تری پرداخته شد از این رو امروز با هر حرکتی که بوی مخالفت با نظام و ولایت فقیه را بدهد مقابله می کنیم.

وی تصریح کرد: ما از این آقایان می خواهیم که دست از حضور در این جلسات توطئه ونشستهایی که بوی اختلافات و مخالفت با ولایت فقیه و نظام را می دهد پرهیز کنند.

حجت الاسلام موسوی سرچشمه خطاب به اعضای فراکسیون اقلیت مجلس ایراد داشت: بگذارید نظام جمهوری اسلامی همچنانی که تا به حال مشکلات را با درایت رهبر معظم انقلاب و همراهی ملت پشت سر گذاشته مشکلات فتنه های اخیر را هم از سر بگذراند.

وی با بیان فرمایش امیر مومنان علی (ع) که فرموده اند چشم فتنه باید از حدقه کنده شود گفت: چشم فتنه باید با دست مبارک مقام معظم رهبری و سربازان گمنام امام زمان(عج) و انسانهای دلباخته نظام اسلامی از حدقه بیرون بیاید.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه این اتفاق به زودی رخ خواهد داد، تاکید کرد: در آن زمان است که امریکا و هم پیمانان و افراد خود فروخته داخلی، آرزوی خود را به گور می برند و یکی پس از دیگری رسوای دو جهان می شوند، کما اینکه این اتفاق هم اکنون هم رخ داده است./ 955/ت302/ج

ارسال نظرات