۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۹۴۸۸
امام جمعه خرمشهر:

ارتش جمهوری اسلامی ایران معنوی‌ترین ارتش‌ ‌دنیا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر گفت: باید ارتش ما به ارتشی نمونه نظامی و معنوی تبدیل شود و ‌‌ پیشرو همه نیروهای نظامی در جهان باشد.
ارتش جمهوري اسلامي ايران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن نوری، امام جمعه خرمشهر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: ارتش در هر نظام و دولت و حکومتی یک نیاز مبرم است و هیچ چیز نمی‌تواند جای آن را در نظام بگیرد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به این که ارتش مدافع استقلال، آزادی و مرزهای کشور است، افزود: ارتش دست و بازوی جامعه است؛ از این رو بدون توان ‌کسی قادر نیست از خود دفاع کند و به حیات خود ادامه دهد، نبود ارتش نیز نیروی تدافعی جامعه را تضعیف و دشمنان را نیز به سوی آن حمله‌ور می‌کند.

وی اضافه کرد: ارتش نه ‌تنها باید در هر جامعه‌ای وجود داشته باشد؛ بلکه باید ارتشی قوی و نیرومند که آماده دفع هر خطری از سوی دشمنان است، وجود داشته باشد.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان‌کرد: شرافت، عزت، کرامت و زادگاه هر انسانی کشورش است و دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های آن در گرو جا‌فشانی‌های ارتش و نیروهای نظامی است.

امام جمعه خرمشهر با بیان این که ارتش کنونی ما امروز درخور تحسین و تمجید و احترام است و نیرویی قابل اتکا و اطمینان در برابر دشمنان نظام اسلامی است، گفت: اما باید ارتش ما به ارتشی نمونه از لحاظ نظامی و معنوی تبدیل و پیشوا و پیشرو تمام نیروهای نظامی در جهان شود./945/پ202/س

ارسال نظرات