۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۹۷۲۰
استاندار آذربایجان غربی:

ارتقای کارآمدی نظام از مهمترین دستاوردهای بسیج سازندگی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش سازمان بسیح سازندگی در توسعه کشور گفت: کارامدی و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران با تلاش نیروهای بسیجی در نقاط کم برخوردار و محروم کشور افزایش یافته است که این امر از دستاوردهای بزرگ بسیج سازندگی است.
استاندار آذربايجان غربي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده شامگاه دیروز در جلسه بررسی عملکرد بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی که با حضور سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور برگزار شد، افزود: اجرای طرحهای بزرگ در مدت کوتاهی توسط بسیج سازندگی موجب شگفت جامعه جهانی شده است که ریشه کنی فلج اطفال نمونه ای بارزی از آنهاست.

این مقام مسؤول به فعالیت های نیروهای بسیجی در نقاط محروم استان قبل از اجرای طرحهای هجرت اشاره کرد و گفت: اقدامات و برنامه های بسیج برای محرومیت زدایی از نقاط محروم و کم برخوردار استان با اجرای طرحهای جدید شتاب بیشتری به خود گرفته است.

جلال زاده، احداث مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی، مرمت مساجد، نوسازی مدارس، اجرای طرحهای مختلف در بخشهای کشاورزی و منابع طبیعی و آب را از طرحهای اجرا شده توسط بسیج سازندگی عنوان کرد که تاثیر مطلوبی در روند خدمات رسانی به نقاط محروم داشته است.

وی عملکرد سازمان بسیج سازندگی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در آذربایجان غربی این توانمندی وجود دارد که اجرای طرحهای بزرگ عمرانی به بسیج سازندگی واگذار شود./936/پ202/ص
ارسال نظرات