۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۹۸۰۳
امام جمعه بهبهان:

ایجاد شکاف در جامعه اسلامی خواسته مردودین نظام است‌

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان گفت: هرکس بخواهد با شقاق و شکاف، مجدداً بین این ملت دیوار بکشد خلاف منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده است.
حجت الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب اظهار داشت: اسلام و انقلاب برای رشد و گسترش به فداکاری نیاز دارد و افتخار روحانیت شیعه این است که فداکارانی همچون شهید صدوقی را در راه شجره طیبه انقلاب اهدا کرده است.

امام جمعه بهبهان همچنین با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آمریکا با این تاریخ ننگین و سیاه خود نمی تواند مدعی دموکراسی و مبارزه با تروریسم باشد و باور ادعای دروغین دولت آمریکا نشانه حماقت است.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با اشاره به روز مالیات ابراز داشت: مالیات از منابع مهم و مطمئن تأمین هزینه‌های کشور است و پرداخت مالیات باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده و فرار از مالیات جایز نیست.

وی همچنین با اشاره به چهاردهم تیرماه روز قلم گفت: مسؤولیت قلم از زبان سنگین تر است خصوصاً مطبوعات، قلم می تواند الهی باشد و هم می تواند شیطانی باشد و هر قلمی که اختلاف و بدبینی ایجاد کرده و یا نظام را تضعیف کند و یا به کشمکش ها دامن بزند این قلم شیطانی است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضا هیأت علمی بسیجی دانشگاه‌ها اظهار داشت: بسیج عرصه جهاد و به معنای حضور در میدان همراه با تلاش و ایمان در راه رسیدن به اهداف الهی است.

وی تصریح کرد: اتحاد کلمه نیاز مهم کشور است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری هنر انقلاب این بود که دیوارها را از میان برداشت و مردم بزرگوار انقلابی را به یک امت قدرتمند تبدیل کرد و هرکس بخواهد با شقاق و شکاف مجدداً بین این ملت دیوار بکشد خلاف منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و حرکت او غیر مقبول و از نظر ملت ما مردود است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که بیانات مقام معظم رهبری یک سخنرانی و یا یک خطابه معمولی نیست، بلکه تعیین کننده وظیفه آحاد امت اسلامی است؛ از این رو عمل کردن به فرمایشات ایشان واجب و تخلف از آن جایز نبوده و حرام می باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان با تقدیر و تجلیل از تلاش‌های ارزنده علمای بزرگ از جمله علامه امینی در رابطه با اثبات ولایت و پاسخ به شبهات بیگانگان، همه مردم به ویژه جوانان را به استفاده از این منابع بزرگ علمی و فرهگی توصیه نمود.

وی در پایان از حضور جوانان و نوجوانان متدین در مراسم معنوی اعتکاف تقدیر  و آنها را به حفظ دستآوردهای این عمل بزرگ معنوی سفارش کرد./945/پ202/س
ارسال نظرات