۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۷۹۸۱۶
امام جمعه سمنان:

برخورد رهبر انقلاب با سران فتنه همانند امیرمومنان قاطعانه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: برخورد رهبر معظم انقلاب با سران فتنه همانند امیرمومنان (ع) قهرآمیز و قاطعانه است و هیچ گونه گذشتی ندارند.
حجت الاسلام شاهچراغي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نیاز به شاخص در زمان فتنه، گفت: برخورد امیرمومنان (ع) با سران فتنه قهرآمیز و قاطعانه بود و رهبر معظم انقلاب نیز در برخورد با سران فتنه هیچ گونه گذشتی ندارند.

وی با محکوم نمودن حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 شهادت 298مسافر این هواپیما اظهار داشت: دولت آمریکا به جای عذرخواهی از ملت ایران به فرمانده ناو جنگی مدال افتخار داد و کشوری که چنین رفتاری نماید مستحق مجازات و تنفر همیشگی ملت ایران است.

خطیب جمعه سمنان همچنین باگرامی داشت 16تیرماه روزمالیات، پرداخت مالیات را وظیفه قانونی هرفرد دانست وبه دست اندرکاران مالیاتی استان توصیه کرد: با انجام تحقیقات لازم از افراد متمول و فراری ازمالیات نیز مالیات اخذ وبا مردم خوش رفتاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی در پایان 25رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و 11 تیر سالگرد شهادت آیت الله شهید صدوقی چهارمین شهید محراب را تسلیت گفت./960/پ202/ص
ارسال نظرات