۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۸۰۶۳۴
استاد حوزه علمیه قم:

برخی برای شکستن قبح بدحجابی در جامعه ماموریت دارند

خبرگزاری رسا ـ یکی از اساتید حوزه علمیه قم، خواستار برخورد با هنجار شکنان اجتماعی و اخلاقی شد و با اشاره به نقشه های دشمنان و فتنه گران برای ترویج اباحه گرایی در کشور گفت: برخی از افراد برای شکستن قداست حجاب و کمرنگ کردن قبح بدحجابی در جامعه ماموریت دارند.
پايگاه خبري حجاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام سعیدی از اساتید حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح رسمی پایگاه خبری حجاب که در مرکز حجاب ریحانه النبی قم برگزار شد،‌ با اشاره به اهمیت مقوله حجاب و عفاف در دین مبین اسلام،‌ حجاب را از ضروریات دین دانست و تأکید کرد: در ماه های اخیر در کشور حرکت های خوبی در راستای دفاع از حجاب و محکومیت بدحجابی برگزار شد و مراجع و علما نیز در این خصوص موضع گیری خوبی کردند.

حجت الاسلام سعیدی، حمایت مردم از مقوله حجاب و عفاف را زمینه و بستر خوبی برای فعالیت های لازم در این خصوص دانست و تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دلایل مختلف از این مساله غفلت شد و کسانی که ایمان شان ضعیف و کمرنگ بود جرات پیدا کردند و به این وضع دامن زده شد.

وی با انتقاد از اباحه گری در برابر بدحجابی، ترویج بی بندوباری را از جمله خواسته های دشمنان و سران فتنه دانست و ابراز داشت: برخی از سران جنبش سبز از طریق بدحجابی و اباحه گری سعی در پیگیری اهداف خود دارند و برخی نیز سازماندهی شده در برخی شهرهای کشور از جمله شهر مقدس قم،‌ برای شکستن قبح بدحجابی ماموریت دارند.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ملت ایران، ملتی متعهد،‌ انقلابی و معتقد به ارزش های اصیل اسلامی هستند،‌ اما متاسفانه به دلیل عدم انجام کارهای فرهنگی لازم،‌ برخی از افراد با پوشش های نامناسب در سطح جامعه تردد می کنند که باید با برنامه ریزی مناسب آنها را از پیامدها و تبعات ناگوار بدحجابی آگاه و با هنجار شکنان برخورد قانونی کرد.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه حمایت های استعمار از اباحه گری و بی حجابی بسیار زیاد است،‌ پیام حجاب و عفاف را پیام،‌ عفت،‌ پاکدامنی،‌ تقوا و پاسداری از حیا دانست.

این استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به موقعیت و جایگا ویژه شهر مقدس قم تاکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و رایزنی و هماهنگی با مسؤولان استانی،‌ اقدامات لازم را به منظور برخورد با بدحجابی در این شهر مذهبی انجام داد.

حجت الاسلام سعیدی، با قدردانی از فعالیت ها و اقدامات مثبت فرهنگی و آموزشی ارائه شده از سوی مرکز حجاب ریحانه النبی، خطاب به دست اندرکاران این مرکز فرهنگی تاکید کرد: دیدار با مراجع تقلید و بهره گیری از تاکیدات و بیانات این بزرگواران و همچنین رایزنی و هماهنگی با مدیران استانی می تواند در راستای پشبرد اهداف و برنامه های شما بسیار مهم و مؤثر باشد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات