۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۸۱۷۲۰
رییس تبلیغات اسلامی سمنان:

طرح صالحین باید پایگاه های بسیج را به دانشگاه فراگیری اعتقادات تبدیل کند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: طرح صالحین باید پایگاه های مقاومت بسیج را تبدیل به دانشگاه و محلی برای فراگیری اعتقادات کند.
حجت الاسلام امين صادقي رييس اداره تبليغات اسلامي سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام امین صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان عصر دیروز در جلسه ستاد طرح صالحین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: طرح صالحین باید پایگاه های مقاومت بسیج را تبدیل به دانشگاه و محلی برای فراگیری اعتقادات کند.

وی افزود: در این طرح باید جوانانی برای آینده انقلاب اسلامی تربیت شوند که محور تاثیرگذاری در کشور باشند.

حجت الاسلام صادقی هدف از اجرای طرح صالحین را مقابله با تهدیدات نرم دشمن دانست و اظهار داشت: بسیجیان باید به طور جدی در این طرح وارد شوند تا بتوانند توطئه ها و تهدیدات دشمن را در عرصه های گوناگون بشناسند و با آن مقابله کنند.

وی بصیرت را لازمه اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: شناخت کامل از ایدئولوژی و استراتژری دشمن و آگاه سازی و بصیرت بخشی به جامعه در خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام اهمیت دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سمنان ابراز امیدواری کرد: با گسترش طرح صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج مربیان متعهد و معتقد در عرصه دین تربیت شوند.

گفتنی است، طرح صالحین در راستای ارزشهای دینی و اسلامی در پایگاه های مقاومت بسیج مساجد توسط سپاه پاسداران برگزار می شود./960/پ202/ص
ارسال نظرات