۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۱۷۶۴

نمایشگاه به سوی ظهور در ساری گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه به سوی ظهور با همکاری بنیاد مهدویت استان مازندران امروز در ساری گشایش یافت.
نمایشگاه به سوی ظهور در ساری گشایش یافت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدرضا نصوری، مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، امروز در مراسم گشایش نمایشگاه به سوی ظهور در ساری گفت: این نمایشگاه در غرفه‌هایی همچون معرفت‌شناسی و القاب حضرت، غرب و مهدویت، هالیوود و آخر الزمان، فرقه‌های انحرافی، خلوت انتظار، کودکان منتظر، پرسش و پاسخ به سؤالاتی در ارتباط با مهدویت، انتظار سرخ و همچنین پوستر و محصولات فرهنگی با محتوای مهدوی برپاشده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی انتظار پویا تألیف آیت الله آصفی با مقدمه آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اهدای جوائز ارزنده و‌ نام‌نویسی برای آموزش کوتاه مدت معارف مهدویت نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

حجت الاسلام نصوری با اشاره به این که نمایشگاه به سوی ظهور در دوازده غرفه برپاشد، تصریح کرد: این نمایشگاه به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و جلوگیری از خرافات و بدعت‌ها گشایش یافته است.

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران در پایان خاطر‌نشان کرد: نمایشگاه به سوی ظهور از یک‌شنبه، سوم مرداد‌ آغاز شده، و تا جمعه هشتم مرداد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری ادامه دارد./950/پ202/س
ارسال نظرات