۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۸۱۷۹۷

سلسله نشست‌های تخصصی مهدویت در بهبهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ در آستانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج ) سلسله نشست های تخصصی با موضوع مهدویت در بهبهان برگزار می شود.
مهدويت
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، سلسله نشست های تخصصی با موضوع مهدویت از پنجم مردادماه سال جاری به مدت ده روز در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش این نشست‌ها با حضور استادان حوزه و دانشگاه و علاقه‌مندان با موضوع مهدویت و خانواده، صهیونیزم و مهدویت، شبهات مهدویت و حکومت مهدوی همراه با پرسش و پاسخ برگزار می شود.

نمایشگاه بزرگ «آفتاب پنهان» در بهبهان برگزار می شود

به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی«آفتاب پنهان» به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت بقیه الله (عج) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان از چهارم مرداد ماه به مدت ده روز در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان برپا می شود.

قابل ذکر است، این نمایشگاه در غرفه های مختلف با موضوع مهدویت شامل عکس، پوستر، ماکت و ایستگاه های نقاشی و داستان نویسی، پخش کلیپ و نماهنگ در روز دوشنبه چهارم مردادماه با حضور امام جمعه، فرماندار و مسؤولان محلی بهبهان افتتاح می شود.

گفتنی است، اهدا جایزه و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های روزانه این نمایشگاه به شمار می رود./945/د102/س
ارسال نظرات