۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۸۳۰۶۹
امام جمعه بهبهان:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین خطر برای جامعه جهانی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان ددمنشی های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر را نتیجه حمایت های ستمگرانه استکبار جهانی و سکوت و سازش سران کشور های عربی دانست.
حجت الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهبهان، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، در خطبه های این هفته نماز جمعه پس از توصیه به تقوای الهی و با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، ماه پیوند با خدا و کمال انقطاع از غیر خدا و دوری از هوس ها و امیال دنیوی است.

وی یکی از معانی کمال انقطاع در مناجات شعبانیه را بهره بردن از پیوند با خدا در ماه مبارک رمضان دانست و ابراز داشت: در ماه رمضان مردم و به ویژه مسؤولان باید از نظر فردی، اجتماعی و حتی مناسبات سیاسی با رعایت تقوای الهی به خدا نزدیک تر شوند چرا که تقوا سبب تقویت نظام اسلامی می شود.

امام جمعه بهبهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد بمباران هیروشیما و ناکازاکی از سوی آمریکای جنایتکار اظهار داشت: این حادثه ضد بشری، برگ ننگینی در تاریخ آمریکایی است که امروز به دروغ دم از حقوق بشر می زند و با حیله گری و مکر فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را جنگ طلبانه معرفی می کند در حالی که آمریکا و اسرائیل غاصب بزرگ‌ترین خطر برای بشر هستند.

حجت الاسلام سلیمانی، ددمنشی های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر را نتیجه حمایت های ستمگرانه استکبار جهانی و سکوت و سازش سران کشور های عربی دانست و خاطر‌نشان کرد: استکبار جهانی از رشد فزاینده اسلام در جهان بیمناک است از این رو از جنایت های رژیم اشغالگر قدس حمایت می کند؛ اما باید بداند به خواست خدا روزی خواهد رسید که ندای سعادت بخش اسلام کاخ‌های آن را متزلزل خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه بهبهان با اشاره به تهدید‌های آمریکا علیه ایران ابراز داشت: امروز به برکت رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت و مقاومت ملت بزرگوار ایران، جمهوری اسلامی ایران در نقطه ای از اقتدار قرار دارد که هیچ قدرتی نمی تواند او را وادار به تسلیم نماید و ملت ما با استقامت از حقوق خود دفاع می کنند.

وی با اشاره به 17 مرداد ماه روز خبرنگار ابراز داشت: مأموریت مهم خبرنگاران آگاهی بخشیدن به جامعه در جهت حفظ منافع و مصالح عمومی است به همین دلیل باید متعهدانه و با کسب تخصص این مسؤولیت سنگین را به خوبی انجام دهند./945/پ202/س
ارسال نظرات