۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۸۳۲۲۲

اعزام مبلغان دینی به مناطق محروم سردشت

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی سردشت بهبهان از اعزام بیش از بیست مبلغ در ماه‌ مبارک رمضان به مناطق محروم سردشت دزفول خبر داد.
اعزام مبلغ، تبليغ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام اکبر خدری، رییس اداره تبلیغات اسلامی سردشت بهبهان، صبح امروز در جمع خبرنگاران از اعزام مبلغان در ماه‌ مبارک رمضان به مناطق محروم خبر داد و اظهر داشت: بیش از بیست مبلغ، به روستاهای بخش زیدون در ماه مبارک رمضان برای انجام فرایض دینی و پاسخگویی به مسائل شرعی روستائیان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام خدری با بیان این که اعزام مبلغان از سراسر کشور سبب ترویج فرهنگ دینی، اسلامی و گسترش مبانی دینی خواهد شد، افزود: در سال‌های گذشته با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، بخشداری زیدون و همچنین شور‌اهای شهر و روستا توانستیم پاسخ‌گوی نیاز‌های دینی و مذهبی ‌این قشر باشیم.

وی افزود: مبلغان در ماه مبارک رمضان به برپایی نماز پرفیض جماعت در سه وقت‌، برگزاری کلاس‌های قرائت و ختم قرآن کریم، سخنرانی در موضوعات مختلف اعتقادی، اخلاقی، معاد، تفسیر قرآن کریم، بیان احکام و مراسم‌هایی ویژه شب‌های احیا و آیین‌های ویژه عزاداری شهادت حضرت امیر(‌ع)اهتمام می‌ورزند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سردشت در ادامه با تأکید بر پاسخ‌گویی به شبهات به ویژه برای نسل جوان اظهار داشت: رشد و توسعه فرهنگ اسلامی و حضور مبلغان در ماه مبارک رمضان در مساجدبه ‌ویژه روستاها‌ ‌ضرورتی اجتناب ناپذیر است./945/پ202/س
ارسال نظرات