۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۸۳۲۴۲
با حضور استاندار؛

آیین تجلیل از خبرنگاران استان مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با 17 مرداد، آیین تجلیل از خبرنگاران استان مازندران با حضور استاندار در ساری برگزار شد.
روز خبرنگار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید‌علی‌اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران استان که در سالن هلال ‌احمر ساری برگزار شد، با بیان این که دنیا می‌خواهد ایران را در چنبره رسانه‌ای خود گرفتار کند، گفت: در برابر این شیوه هر ایرانی باید یک رسانه باشد.

وی با بیان این که هر مطلبی که از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود، برای من پندآموز است، خاطرنشان کرد: هیچ مدیری نباید از رسانه‌ها شکایتی داشته باشد و اگر رسانه‌ای گلایه‌ای از مردم را در رسانه‌ها منتشر کند و مدیری این گلایه را مرجع قضایی ببرد از نظر من مدیر نیست.

هادی ابرهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، نیز در این مراسم با بیان این که همه قلم‌ها باید برای ارتقای نظام جمهوری اسلامی و ایرانیان نواخته شود، گفت: باید تلاش کنیم عظمت ایران و ایرانیان را به دنیا نشان دهیم.

وی با اشاره به این که مازندران نیازمند فضای وحدت و صمیمیت است و رسانه ها باید در دستیابی به این هدف به استان کمک کنند، خاطرنشان کرد: برای توسعه استان نباید به حاشیه‌ها توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید فضای استان را تلطیف کنند، اظهار داشت: مخالف وجود فضای نقد نیستیم اما سیاه‌نمایی یا وارونه جلوه دادن وقایع نیز برای توسعه استان مفید نیست و نقش رسانه‌ها در ایجاد وحدت در استان تاثیرگذار است.

ابراهیمی ادامه داد: نقد منصفانه و دفاع واقع‌بینانه از رهنمودهای رهبری است که باید مورد توجه مسئولان و رسانه‌ها قرار گیرد./950/پ202/ص
ارسال نظرات