۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۸۳۳۰۸
امام جمعه بهبهان:

آگاهی جامعه از مسائل روز سبب‌ خنثی‌سازی توطئه‌‌ دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان، آگاهی بخشیدن به جامعه از سوی خبرنگاران را سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام دانست.
حجت الاسلام سليماني، امام جمعه بهبهان/2
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید اظهار داشت: تنویر افکار عمومی و رشد آگاهی های جامعه حاصل تلاش خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است.

امام جمعه بهبهان به تبیین آثار مثبت آگاهی جامعه پرداخت و با یادآوری حوادث تلخ و جبران ناپذیری که در اثر ناآگاهی جامعه در تاریخ اسلام رخ داده است، یادآور شد: خبرنگاران با آگاهی بخشیدن به جامعه توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام را خنثی می‌کنند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که کسانی که این رسالت بزرگ را بر عهده دارند خود باید بصیر و آگاه باشند، تصریح کرد: صداقت و راستگویی، حقیقت جویی و حقیقت‌گویی، داشتن تعهد و تخصص، بیان واقعیات و حفظ منافع عمومی از ویزگی های خبرنگاران موفق است.

استاد حوزه علمیه بهبهان جلب اعتماد عمومی، همراه سازی مردم با نظام اسلامی در راستای حفظ ارزش های والای اسلام، دستاوردهای نظام و پیگیری در راستای رفع مشکلات و کمبودهای مردم را از وظایف مهم خبرنگاران دانست.

رییس شورای فرهگ عمومی بهبهان با تأکید بر ضرورت تقویت تعامل روابط عمومی‌ها با خبرنگاران در جهت آگاه‌سازی مردم از اقدامات دولت در منطقه تصریح کرد: خبرنگاران حلقه ارتباط بین مردم و مسؤولان هستند و باید با رعایت انصاف و عدالت ضمن توجه دادن جامعه به اقدامات و عملکردهای دولت در زمینه های مختلف، پیگیر رفع مشکلات مردم باشند./945/پ202/س
ارسال نظرات