۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۸۳۴۶۴

همایش تجلیل از فعالان قرآنی در بهبهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از برگزاری همایش تجلیل از فعالان قرآنی در بهبهان خبر داد.
همایش تجلیل از فعالان قرآنی در بهبهان برگزار شد
سیدحبیب‌الله ‌میر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ اظهار داشت: همایش تجلیل از فعالان عرصه قرآن صبح امروز در تالار فرهنگ و ارشاد بهبهان برگزار شد.

وی افزود: این همایش با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و دیگر مسؤولان محلی و استانی برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ابراز داشت: این همایش به‌منظور تجلیل از فعالان در عرصه قرآن، حافظان، قاریان و همچنین کانون‌های فرهنگی هنری بهبهان برگزار شد.

وی با بیان این که برگزاری دوره‌های آموزش قرائت قرآن و حفظ قرآن تأثیر زیادی در هدایت صحیح جوانان این مرز و بوم دارد، خاطر‌نشان کرد: در زمانی که دشمن از هر ابزاری برای انحراف جوانان استفاده می‌کند، در همین راستا انس جوانان باید با قرآن و آموزه‌های دینی نیز بیشتر شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان افزود: تاکنون جوانان و نوجوانان بهبهانی از دوره‌های قرائت و حفظ قرآن استقبال چشمگیری داشته‌اند و همواره برای انس با قرآن و آموزه‌های آن گام برداشته‌اند.

وی در ادامه گفت: تجلیل از فعالان این عرصه و برگزاری چنین همایش‌هایی افزون بر این‌که جوانان دینی و متعهد این شهرستان را گردهم می‌آورد، سبب ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر در این عرصه می‌کند.

میر خاطر‌نشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری بهبهان نیز تاکنون در زمینه آموزش نوجوانان و نونهالان گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی اظهار داشت: باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان انتظار می‌رود فعالیت قاریان، حافظان و فعالان این عرصه بیش از پیش شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان یادآور شد: در همین راستا جوانان و نوجوانان باید از این فرصت‌ها استفاده و از فیوضات این ماه بهره کافی را ببرند./945/پ202/س
ارسال نظرات