۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۸۴۱۶۴
در بهبهان؛

دومین همایش علامه وحید بهبهانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش بزرگداشت علامه وحید بهبهانی در زمستان سال جاری در بهبهان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه بهبهان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که امروز برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار توجه جدی مسؤولان دستگاه های اجرایی به قرآن و فعالیت های قرآنی شد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که تنها راه بسط و گسترش فعالیت های قرآنی تأسیس مؤسسات قرآن و نهج البلاغه است بر تأسیس این مؤسسات تأکید کرد و افزود: با توجه به برگزاری دومین همایش بزرگداشت علامه استاد کل وحید بهبهانی در زمستان سال جاری باید این دبیرخانه تأسیس شود.

بر اساس این گزارش نصب تندیس آیت الله وحید بهبهانی در بهبهان و پیگیری اعتبارات استانی جهت فعالیت های قرآنی و فرهنگی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

حجت الاسلام سید حسن سیدی احمدی رییس شورای فرهنگ عمومی لالی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از آرزوهای شیعیان روزه گرفتن در ماه تابستان بود که امسال این سعادت نصیب آنان شد تا بتوانند از فضایل این ماه استفاده کامل را ببرند.

در ادامه این جلسه ستار فاطمی دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با توجه به دستور جلسه که حجاب و عفاف بود ضمن ارائه گزارش و مباحث مطرح شده در اولین نشست به دیگر وظایف شورای فرهنگ عمومی پرداخت.

همچنین حسین لامی زاده نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی لالی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان خواستار شناسایی مشکلات فرهنگی در این شهرستان شد و گفت: نشست با بزرگان و ریش سفیدان شهرستان می تواند راه گشای مناسبی در جهت رفع مشکلات و معضلات باشد./945/پ203/ص
ارسال نظرات