۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۶:۱۲
کد خبر: ۸۴۳۱۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا در فاز جدید مقابله با جمهوری اسلامی شکست می خورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: صدور رای علیه ایران دراجلاس وین و تصویب تحریم چهارم، ورود استکبار در فاز جدید مقابله با انقلاب اسلامی را نشان می دهد.
حجت الاسلام حسين ابراهيمي
حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص اعمال فشارهای جدید علیه جمهوری اسلامی از سوی دولتهای استکباری گفت: صدور رای علیه ایران در اجلاس وین و تصویب تحریم چهارم ورود استکبار در فاز جدید مقابله با انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

وی افزود: تحریم های برخی کشورهای متحد آمریکا در اروپا و تهدیداتی که در این رابطه داشتند در اصل چراغ سبز نشان دادن به رژیم غاصب اسرائیل برای حمله به ایران به شمار می رود.

نماینده منتخب مردم بیرجند در مجلس هشتم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدنبال تحرکات جدیدی در منطقه است ابراز داشت: به طور قطع بازنده هر گونه حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی نسبت به منطقه خود این رژیم خواهد بود .

وی همچنین خاطر نشان کرد: از سوی دیگر آمریکا تا کنون با سلاح تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران نتوانسته راه را به جایی ببرد به همین خاطر ملاحظه می شود که اخیرا پیشنهاد مذاکره مجدد را مطرح می کنند.

عضو مجمع روحانیان مجلس تصریح کرد: گروه وین و 1+5 در اعلام مواضع نسبت به فعالیت هسته ای ایران دچار سردرگمی شدند به همین خاطر برای دستیابی به نتیجه موثر به گفتگو نشسته اند.

وی با بیان اینکه به طور قطع نه تحریم و نه هر گونه فشاری به جمهوری اسلامی راهی جز شکست غرب را بدنبال نداشته است آغاز به کار نیروگاه بوشهر و ورود رسمی ایران به باشگاه هسته ای بزرگ ترین توفیق هسته ای اخیر کشورمان در جهان به شمار می رود و این توفیق مرهون مقاومت و شجاعت ملتمان در برابر تهدید ها بود./955/ت302/ج
ارسال نظرات