۰۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۸۴۹۳۳
امام جمعه بهبهان:

امت اسلامی اجازه سازش با اسرائیل غاصب را به احدی نمی‌دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: ملت ایران در روز قدس امسال، با حضور آگاهانه خود ثابت خواهند کرد که امت اسلامی اجازه سازش با اسرائیل غاصب را به احدی نمی‌دهد.
حجت الاسلام سليماني، امام جمعه بهبهان/2
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، اظهار داشت: عظمت شهید رجایی در اخلاص و ایمان و اعتقادش به ولایت فقیه و رهبری و عشقش به مردم و خدمت به آنان بود.

امام جمعه بهبهان با گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: اقتدار دولت و موفقیت دولتمردان سبب اقتدار نظام اسلامی است و برای رسیدن به این نقطه باید ارتباط با خدا و توجه به مردم را مورد توجه قرار دهیم.

وی در ادامه دولت ارزشی و اصولگرا و رییس جمهور ولایی و مخلص را دارای این ویژگی ها دانست و با بیان پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف از این تلاشهای مستمر قدردانی کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان، در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: فرمایشات روشنگرانه ایشان نورافشانی معنوی از سرچشمه ولایت است که برای همه ما روشن کننده وظیفه و تکلیف آور است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تا وقتی که آمریکا خواهان مذاکره با چهره ابر قدرتی و قلدرانه است و به زور متوسل می شود، در خواب هم نخواهد دید که با او مذاکره کنیم و ملت ایران به هیچ زورگویی باج نخواهد داد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه همه مسؤولان را به وحدت و همدلی دعوت کرد و افزود: از تبدیل اختلاف نظرها و سلیقه ها به رخنه هایی که قابل پر شدن نباشد، باید پرهیز کرد و نباید بگذاریم مسائل کوچک به زخم های کهنه ای که قابل التیام نیست تبدیل شود.

امام جمعه بهبهان در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: ملت بزرگوار ایران در روز قدس امسال، با حضور آگاهانه خود ثابت خواهند کرد که امت اسلامی اجازه سازش با اسرائیل غاصب را به احدی نمی دهد./945/پ202/س
ارسال نظرات