۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۵۲۰۱

پنجمین نمایشگاه دائمی کتاب ولایت در اهواز راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه نمایشگاه دائمی کتاب ولایت اهواز از راه اندازی پنجمین شعبه این نمایشگاه در منطقه شیبان خبر داد.
سيد حسن فراغت، مسؤول نمايشگاه دائمي کتاب ولايت اهواز
سید حسن فراغت، مسؤول نمایشگاه دائمی کتاب ولایت اهواز در حاشیه نمایشگاه قرآنی این شهرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایشگاه دائمی ولایت زیر نظر نماینده ولی فقیه در خوزستان اداره می شود که دارای چهار شعبه در مناطق محروم و حاشیه شهر اهواز و مرکز شهر می باشد.

فراغت افزود: کوت عبدالله ،کوی علوی ،ملاشیه و جنب حوزه علمیه امام خمینی ( ره ) اهواز چهار شعبه فعال هستند که در نظر داریم پنجمین شعبه را در منطقه شیبان راه اندازی کنیم.

مسؤول نمایشگاه دائمی کتاب ولایت اهواز، هدف از راه اندازی این نمابشگاه را مبارزه با فرقه های ضاله و نشر معرف اصیل اسلامی و الهی از سوی آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد.

فراغت ابراز داشت: در نمایشگاه قرآنی اهواز نیز غرفه ای در نظر گرفتیم که همراه با معرفی کتاب های معتبر مذهبی و اسلامی به فروش با 60 درصد تخفیف آن کتب بپردازیم.

مسؤول نمایشگاه دائمی کتاب ولایت اهواز خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند با خرید بن کتاب نمایشگاه ،از غرفه ولایت ،کتاب های مورد نظر خود را با 60 درصد تخفیف خریداری کنند.

گفتنی است، شعبه مرکزی نمایشگاه دائمی کتاب ولایت واقع در بلوار آیت الله بهبهانی، جنب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز می باشد./945/پ202/ص

ارسال نظرات