۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۸۵۲۳۱
حجت الاسلام ذوالنور:

پرونده دولت و رییس جمهور درخشان است، به بهانه مشایی آن را مخدوش و پاره نکنیم

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با غیر قابل توجیه خواندن دفاعیات رییس جمهور از مشایی، مخالفان وی را به چند دسته تقسیم کرد و از غیر دلسوزانی که به بهانه طرح این مساله در صدد تضعیف نظام هستند انتقاد کرد.
حجت الاسلام مجتبي ذوالنور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوشنبه شب، در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد در پاسخ به سؤالی در خصوص دلایل حمایت رییس جمهور از اسفندیار رحیم مشایی، با غیر قابل توجیه توصیف کردن توجیهات احمدی نژاد در قبال مساله مشایی، از اصرار رییس جمهور نسبت به حفظ و دفاع از وی انتقاد و مخالفان مشایی را به چند دسته تقسیم کرد و گفت: یکی از این دسته ها مراجع تقلید، دسته دوم دلسوزان و دسته سوم عده ای هستند که دلسوز نیستند و به دنبال زخم هایی هستند تا روی آن بنشینند و در سایه آن اهداف خود را دنبال کنند.

وی گفت: این عده غیر دلسوز، افرادی هستند که همیشه به دنبال تضعیف نظام، دولت و احمدی نژاد هستند، اینها دایه مهربان تر از مادر شده و همیشه می خواهند این بحث ها زنده باشد تا روی آن مانور بدهند.

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری است که جهت حرکت او همسو با آرمان های انقلاب اسلامی است و ممکن است در چهار جا اشتباهاتی هم داشته باشد؛ اما از حق و انصاف بدور است که به بهانه مشایی پرونده ای که درخشان و پاک است را پاره کنیم، متاسفانه برخی ها در این قضیه این گونه عمل می کنند.

وی افزود: بعضی از کسانی که در جبهه مقابل هستند، یا خودشان مثل مشایی اند و یا مشایی هایی درست کرده اند؛ تیر برخی از سردمداران آنها نیز قلب امام و اصل انقلاب را نشانه رفته است، باید هوشیار بود که با طرح مساله مشایی، باعث همراهی با آنها و تضعیف نظام نشویم.

حجت الاسلام ذوالنور در ادامه، به تحلیل و بررسی حوادث بعد از انتخابات پرداخت و گفت: رمز اعتبار و ماندگاری انقلاب، اعتماد مردم به نظام است و این چیزی بود که فتنه گران در انتخابات سال گذشته آن را هدف قراردادند و وانمود کردند که نظام اسلامی قصد تقلب دارد و این خیانت بزرگی در حق انقلاب و امام راحل بود.

وی گفت: قبل از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، نظر سنجی ها حاکی از پیروزی قطعی احمدی نژاد بود، متاسفانه عده ای فضایی را ایجاد کردند که حضور مردم در انتخابات صوری و نتایج آن نیز از قبل مشخص است.

حجت الاسلام ذوالنور، با اشاره به نامه سرگشاده آقای هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری تنها چند روز قبل از انتخابات، این نامه را دامن زننده به برخی شبهات برای مردم عنوان کرد و ابراز داشت: در کیاست آقای هاشمی تردیدی نیست، ولی ایشان به جای نامه به مقام معظم رهبری، باید به رییس قوه قضاییه نامه می نوشت و اگر بر فرض جواب نمی گرفت، بار دیگر دادخواهی می کرد که به اتهامات مطرح شده در باره من و فرزندانم رسیدگی شود.

وی با اشاره به نقش مهدی هاشمی در حوادث سال گذشته گفت: مردم می گویند اگر آقای مهدی هاشمی از خورشید هم پاک تر باشد، چرا به کشور بازنمی گردد، آن کس که حساب او پاک است، او را از محاسبه چه باک است؟

حجت الاسلام ذوالنور، همچنین در پاسخ به سؤال یکی دیگر از دانشجویان که نظر وی را در خصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی و جایگاه وی در نظام اسلامی جویا شده بود، کارنامه هاشمی رفسنجانی را به چند دوره تقسیم بندی کرد و گفت: خدمات هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب اسلامی و زحمات و سختی هایی که ایشان در آن دوران کشید، روی چشم ما جا دارد و نباید نسبت به آن حرفی داشته باشیم و حرفی هم در آن نیست.

وی خدمات و تلاش های آیت الله هاشمی رفسنجانی در اوائل پیروزی انقلاب اسلام و دوران دفاع مقدس و خدمات وی در زمینه های سد سازی، کشاورزی، مخابرات، ارتباطات، پتروشیمی و پالایشگاه را قابل تحسین و جزو افتخارات نظام دانست و گفت: در خصوص مساله آقای هاشمی و دیدگاه ها و اختلاف نظرش با امام راحل در خصوص مسائل سیاسی جنگ، برای ما سؤالات و ابهاماتی وجود دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی گریزی زد و با انتقاد از بی توجهی این دولت به تاکیدات و هشدارهای مقام معظم رهبری ابراز داشت اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دوران سازندگی، مکررا نسبت به تهاجم، قتل عام و شبیخون فرهنگی و ثروت های بادآورده هشدار داده بودند، ولی آقای هاشمی رفسنجانی در آن زمان توجهی به مسائل فرهنگی نداشت و یکی از بسترهای پیدایش کارگزاران و دولت اصلاحات، دولت آقای هاشمی رفسنجانی بود.

اسرائیل رژیمی جعلی و ابزار دست یهویان افراطی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل اوضاع منطقه ای پرداخت و رژیم صهیونیستی را به عنوان یک دولت جعلی، غصبی و غیر واقعی معرفی و با اشاره به تلاش ها و توطئه هایی که برای تشکیل این غده سرطانی انجام شد، تصریح کرد: امروز مقوله ای که بشریت را تهدید می کند صهیونیزم مسیحی است، صهیونیزم مقوله ای است که ادیان الهی را هم تهدید می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با محکوم کردن جنایات ددمنشانه این رژیم منحوس گفت: اسرائیل رژیمی جعلی و ابزار دست صهیونیزم جهانی است و متاسفانه یهودی های افراطی از این بستر حداکثر استفاده را برده اند.

تدابیر امنیتی صهیونیست ها برای مقابله با حضرت مهدی

وی در ادامه تدابیر امنیتی صهیونیست ها برای مکان های حضرت مهدی(عج) را مورد بررسی قرار داد و ابراز داشت: کلاس‌های آموزشی بسیاری برای سربازان آمریکایی گذاشته می‌شود و کشیشان مسیحی در جمع سربازان آنها صحبت می‌کنند و به آنها می‌گویند، شما برای تصرف خاک نمی‌روید، بلکه برای نابودی دشمنان عیسی مسیح می روید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تمامی شاخص ها و ویژگی‌هایی که در آیات و احادیث شیعه در باره حضرت مهدی(عج) آمده است، توسط صهیونیست‌ها استخراج شده و در اختیار سربازان شان که در عراق حضور دارند قرار گرفته است.

این تحلیگر مسائل سیاسی بیان داشت: صهیونیست‌ها برای مکان‌های زیارتی از قبیل مکه، کوفه، کربلا، کاظمین و دیگر شهرهای زیارتی که احتمال حضور مهدی(عج) در آنجا می رود نیز تدبیرات امنیتی خاصی اندیشه‌اند و به عوامل خود ماموریت داده‌اند که هر کجا فردی را با ویژگی‌های مهدی(عج) دیددند فورا او را به قتل برسانند.

وی تخریب برج های دو قلوی آمریکا را کار صهیونیست ها دانست و با بیان اینکه القاعده و بن لادن دخالتی در این کار نداشتند، به بررسی و طرح دلایل این مدعا پرداخت و دلایل آن را برای حاضران تشریح کرد.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان با اشاره به نقشه های دشمنان و آمریکا در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: امروز ما در سرزمین دیگری با دشمن می جنگیم و خاکریز مقدم اسلام در فلسطین و سوریه و لبنان است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات