۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۸۵۴۶۶
از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان؛

فراخوان مقاله کنگره علمی کوثر نبوت در گلستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مقاله کنگره علمی کوثر نبوت از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان اعلام شد.
فرخوان
حجت الاسلام نور الله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، از اعلام فرخوان عمومی کنگره علمی «کوثر نبوت» به همت معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

وی الگوی رفتاری و تربیتی حضرت فاطمه (س) و نسل امروز، حضرت فاطمه (س) در کلام وحی و سنت، حضرت فاطمه (س) و تحکیم بنیان خانواده، حضرت فاطمه (س) از دیدگاه اندیشمندان جهان اسلام، حضرت فاطمه (س) و حضور زنان در فعالیت اجتماعی و بررسی جایگاه حجاب در اندیشه اسلامی را از جمله مهمترین موضوعات ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره در گرگان اعلام کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد:  کلیه علاقه مندان به اهل بیت (ع) اعم از شیعه و سنی منطقه به ویژه عالمان دینی، نویسندگان و شعرای منطقه در این کنگره بزرگ بلامانع است.

حجت الاسلام ولی نژاد آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره علمی کوثر نبوت در گرگان را پنجم مهر ماه امسال اعلام کرد و بیان داشت: علاقه مندان باید آثار خود به صورت تایپ حد اقل در ده صفحه A4 و با قلم تیتر و با شماره 12 و خلاصه مقالات را نیز در یک الی سه صفحه به همراه اصل مقاله به دبیرخانه ستاد واقع در گرگان، خیابان پنجم آذر، کوی تختی (ویلا)، اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان ارسال کنند.

گفتنی است، کنگره علمی «کوثر نبوت» روزهای پنج شنبه و جمعه 15 و 16 مهرم ماه امسال در آستانه میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) به مدت دو روز با حضور 450 نفر به مدت دو روز از تشیع و تسنن استان گلستان برگزار می شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات