۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۸۵۵۸۸
همزمان با سراسر کشور؛

تجلی حضور مردم گیلان و گلستان در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه گلستان و گیلان با شرکت در راهپیمایی روز قدس تجلی این حضور را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.
راهپيمايي روز جهاني قدس  راهپيمايي روز جهاني قدس در ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم مومن و روزه دارشهرهای مختلف استان گلستان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این مراسم که همزمان با سراسر کشور درهمه ی شهرها و برخی از روستاهای استان برگزارشد، مردم با سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده و بی گناه فلسطین اعلام کردند و خواستار نابودی و از بین رفتن اسرائیل غاصب از صحنه روزگار شدند.

در این مراسم مردم روزه دار و همیشه در صحنه گلستان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است نفرت و انزجار خود را از این جنایتکاران صهیونیستی اعلام کردند.

در مراسم راهپیمایی مرکز استان که از ساعت ده صبح از میدان مازندران به سمت مصلای وحدت گرگان برگزار شد، نماینده ولی فقیه در گلستان، امامان جمعه، استاندار گلستان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 مردم شهید پرور شهرهای مختلف استان گیلان نیز استوار تر از همیشه با شرکت در راهپیمایی روز قدس تجلی این حضور را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

مردم شهرهای استان گیلان در لبیک به رهبر معظم انقلاب با گام‌های استوار و محکم‌تر از همیشه در مسیرهای تعیین شده به سمت میعادگاه پایانی راهپیمایی روز قدس یعنی مصلای نماز جمعه حرکت کردند تا بار دیگر فریاد رهایی قدس شریف و مرگ رژیم صهیونیستی را سردهند./950/پ202/ص
ارسال نظرات