۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۸۶۱۶۵

کنگره علمی بانوی کرامت در گلستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری نخستین کنگره علمی بانوی کرامت همزمان با دهه کرامت در این استان خبر داد.
همايش بانوان
حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری نخستین کنگره علمی بانوی کرامت در این استان خبر داد.

وی افزود: این کنگره به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب و فراکسیون تقریب مذاهب مجلس شورای اسلامی در گلستان برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: این کنگره علمی چهاردهم و پانزدهم مهر امسال در گرگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: دو سوم افراد گروه هدف در این کنگره را بانوان تشکیل می دهند و نگاه ما در این همایش نگاه تقریبی است و با این نگاه شاید برای اولین بار است که برای بانوان اهل سنت در این استان برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: سه کمیسیون در این کنگره با محوریت نقش و جایگاه دختران در مسائل تربیتی و حقوقی و اجتماعی بررسی تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش از تشکیل بانک اطلاعاتی از بانوان اهل سنت اعم از نویسندگان، شاعره و استادان حوزه و دانشگاه و همچنین تشکیل کمیته های علمی و اجرایی و تبلیغات و اطلاع رسانی خبر داد./950/پ202/س
ارسال نظرات