۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۸۶۲۳۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

دولتمردان آمریکایی عامل اصلی اهانت آشکار به کلام الهی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با انتقاد از سکوت دولت آمریکا در برابر هتاکی آشکار به قران کریم، گفت: دولتمردان آمریکایی عامل اصلی این اهانت هستند و باید پاسخگوی بی‌احترامی به ارزش‌های مسلمانان باشند.
مدير كل اوقاف و امور خيريه مازندران
حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم ‌کردن اهانت آشکار به قرآن کریم، گفت: هتک حرمت و بی احترامی به قرآن کریم سب نزول عذاب الهی خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران این اقدام وقیحانه عده ای خدانشناس در سوزندان کلام الهی را اعلان جنگ آشکار علیه مسلمانان جهان دانست و خاطرنشان کرد: امروز بر همه مسلمانان فرض است برای دفاع از ارزش های الهی به پا خیزند.

حجت الاسلام سهرابی همچنین با انتقاد از سکوت دولت آمریکا در برابر این هتاکی ادامه داد: دولتمردان آمریکایی عامل اصلی این اهانت آشکار هستند و باید پاسخگوی این بی احترامی ها به ارزش های اسلامی مسلمانان باشند.

وی با تأکید براین‌که هتاکان به کلام الهی بدانند امت مسلمان دنیا در برابر این اهانت‌ها سکوت نخواهند کرد، تصریح کرد: امروز دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی یک وظیفه شرعی است.

وی با اشاره به عظمت و جایگاه این کتاب الهی افزود: قرآن کریم کلام خداوند تبارک و تعالی برای همه بشریت چه مسلمان و چه غیرمسلمان و برای تمامی مذاهب نازل شده است و همه بشریت باید برای به سعادت و کمال رسیدن آن از این کتاب گرانبها بهره ببرند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد:  ائمه اطهار(ع) خواندن قرآن، نگاه کردن به قرآن، تدبر و استماع کردن به این کتاب را از ارزش های والای انسانی ذکر کردند و این اعمال را دارای ثواب و اجر بالایی می دانند و کسانی که به قرآن تمسک کنند به یقین به نتیجه می رسند.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به وضعیت اسف بار دنیای غرب و استکبار به ویژه برای رسیدن به حقوق بشریت گفت: دنیای استکبار خود فریفته شیاطین شده است و کسانی که از آنان پیروی و تبعیت می کنند همانند آنها هستند و بدانند اگر آنان به این کلام عظیم الهی عمل کنند همه مشکلات آنان برطرف خواهد شد./950/ت302/س
ارسال نظرات