۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۸۶۵۲۶

چشم انداز دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تدوین شد

خبرگزاری رسا ـ جانشین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خوزستان از تدوین چشم انداز این دفتر خبر داد و گفت: هدف از تدوین این چشم انداز یافتن نقاط ضعف و قوت فعالیت های اجرایی است.
دفتر تبليغات اسلامي
حجت الاسلام هادی زرشناس معاون دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تدوین چشم انداز دفتر تبلیغات اسلامی که بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و از سوی نماینده مقام معظم رهبری در خوزستان و رییس دفتر تبلیغات اسلامی در این استان است، گفت: این چشم انداز جنبه کمی و کیفی فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی را روشن می کند.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به هدف از تبیین این چشم انداز اظهار داشت: این چشم اندازها مبتنی بر واقعیت های درون سازمانی و واقعیت های برون سازمانی هستند، که بر اساس آن نقاط ضعف و قوت فعالیت های خود را پیدا می کنیم.

وی اذعان داشت: از دیگر برنامه هایی که به صورت تخصصی اجرا خواهد شد، نحوه تعاملات درونی با روحانیان و اساتید استان و پس از آن تعاملات بیرونی با دیگر سازمان های استان است.

حجت الاسلام زرشناس در ادامه با اشاره به ثمرات این برنامه های یاد شده گفت: پرهیز از موازی کاری، بهره وری بالا، افزایش اثر گذاری، جهت دهی فعالیت ها و استفاده از ظرفیت های بومی از مصادیق این ثمرات است.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به دیگر فعالیت های این شعبه اشاره کرد و گفت: از دیگر فعالت های این دفتر نگرش سنجی است که در ابتدا، اواسط و انتهای طرح ها انجام می شود که مخاطبان اصلی این بخش نماینده محترم ولی فقیه، مسؤول شعبه خوزستان، اساتید حوزه های علمیه و نخبگان استان می باشند.

وی، آغاز دوره های پودمانی را از مصادیق طرح نگرش سنجی دانست و افزود: ما در کنار طرح نگرش سنجی به طرح نظر سنجی هم توجه ویژه ای داریم و همیشه در پی ارزیابی به عملکرد خود از دیدگاه مخاطبان هستیم تا از ورود یک سویی به برنامه ها پرهیز کنیم.

حجت الاسلام زرشناس در پایان سخنان خود با بیان این که ما با اجرای طرح نگرش سنجی و نظر سنجی در ابتدا و پایان برنامه ها می توانیم نیاز سنجی خود را مستند کنیم، ابراز داشت: زمانی که مرحله نیاز سنجی را انجام دادیم اولویت هایمان را مشخص شده و به این صورت می توانیم در یک مسیر مشخص شده قدم برداریم./945/پ202/ف.


ارسال نظرات