۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۸۷۰۸۲
رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان:

حضرت معصومه الگوی عفاف و حجاب برای دختران جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان اظهار داشت: بهترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی حضرت معصومه‌(س) است.
حرم حضرت معصومه (س)
حجت الاسلام سید موسی مدنی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این روز فرصت مناسبی برای بانوان ایران اسلامی است که از این بانوی بزرگوار بتوانند در همه ابعاد زندگی الگو برداری کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در ادامه گفت: این بانوی بزرگوار در بعد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و عفاف و حجاب بسیار برجسته بوده و برای بانوانی که از حضرت معصومه(س) پیروی می کنند فیض عظیمی است.

حجت الاسلام مدنی تصریح کرد: امروزه حرم حضرت معصومه(س) به عنوان نقطه اتصال پر برکت مخلوقات با خداوند است که این یکی از الطاف الهی است.

وی در ادامه به بعد سیاسی این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت: حضرت معصومه(س)همواره در راه خدا جهاد می کرد و همواره از حمایت برادر و امام زمان عصر خویش دریغ نمی کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان اظهار داشت: حضرت معصومه(س) از مدینه به سوی قم در راستای حمایت از برادر بزرگوارش حرکت کرد که در این مسیر طاقت فرسا سختی های بسیاری را تحمل کرد.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به الگو برداری بانوان از آن حضرت که روشنگر راه زندگی خودشان است، خاطر نشان کرد: امیدواریم همه بانوان این کشور سیره و سنت آن بزرگوار را در همه مراحل زندگی خود پیاده کنند.

وی در پایان سخنان خود به برگزاری جشن‌هایی به مناسبت این روز خجسته در مساجد آبادان اشاره کرد و گفت: انتظار ما از آموزش و پرورش برگزاری برنامه هایی برای ترویج فرهنگ دینی با الگو برداری از شیوه زندگی حضرت معصومه(س) است که البته برنامه هایی هم تدارک دیده شده است که قابل تقدیر است./945/پ202/س
ارسال نظرات