۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۸۷۶۹۴
برگزار می‌شود؛

گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با هدف بررسی و ارزیابی فعالیتها در حوزه اعزام و استقرار مبلغین، 26 و 27 مهر در زاهدان برگزار می‌شود.
گردهمايي روحانيان
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه استان با حضور رؤسای گروه اعزام و استقرار و گروه توسعه و تجهیز مساجد سازمان تبلیغات اسلامی کشور در روزهای 26 و 27 مهر ماه جاری در زاهدان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: این گردهمایی به ‌منظور بررسی گزارشات و ارزیابی فعالیت‌ها در حوزه اعزام و استقرار مبلغین به مدت دو روز برگزار می شود.

وی، افزود: محور‌های اصلی ارزیابی ها، اعزام و استقرار مبلغین و مبلغات در مناسبت‌های تبلیغی، اجرای کامل طرح حمایت از اعزام به مناطق محروم و کم استقبال، تطبیق و سنجش ارزیابی عملکرد با شاخص‌های از پیش تعیین شده در طرح اعزام نفر روز تبلیغ و اعزام متخصص است.

حجت الاسلام قربانپور خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با این گردهمایی، کارگاه آموزشی مدیریت روابط عمومی الکترونیک به مدت دو روز، ویژه رابطین خبری تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مجتمع فرهنگی نور زاهدان برگزار می شود./940/د102/س
ارسال نظرات