۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۸۷۸۷۹
فرماندار فریدونکنار:

بمب های دیپلماسی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار فریدونکنار با تأثیر‌گذار خواندن سفر دو روزه رییس جمهور به لبنان گفت: در این سفر بمب های دیپلماسی ایران بر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی ریخته شده است.
احمدي نژاد در لبنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، علی قاسمی، فرماندار فریدونکنار، روز گذشته در همایش هفته کاهش بلایای طبیعی در جمع امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان با اشاره به این که سفر رییس جمهور به لبنان به یک رویداد جهانی و صدر اخبار رسانه های دنیا تبدیل شد، گفت: ملت لبنان با همه سلایق استقبال غیرقابل وصف و بی‌نظیری از رییس جمهور ایران اسلامی داشتند.

وی با بیان این که 48 ساعت احمدی نژاد خبر یک دنیا بود و باید به دستاوردها با هر سلیقه و فکری تقدیر شایسته ای داشت، تصریح کرد: تاریخ منصف هرگز سفر احمدی ن‍ژاد به لبنان را فراموش نمی کند.

قاسمی با اشاره به این که سفر رییس جمهور به لبنان حاوی پیام های ارزنده ای برای دنیا بود، خارنشان کرد: داشت این سفر دو روزه پیامدهای خود را بر منطقه و خاورمیانه خواهد داشت که از جمله محوری ترین آنها ایجاد تعادل و توازن سیاسی در لبنان خواهد بود.

فرماندار فریدونکنار ادامه داد: قدرت حزب الله لبنان برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که تقویت حزب الله لبنان از دیگر پیامدهای سفر ریاست محترم جمهور به این کشور تلقی می شود، تصریح کرد: تقویت عمق استراتژیک جمهوری اسلامی از پیامدهای مهم و اساسی دیگری است که در این سفر انجام شد و مشخص شد نظام سلطه نمی تواند تدثیر گذاری این سفر را نادیده بگیرد.

فرماندار شهرستان فریدونکنار با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران امروز در تحولات منطقه حرف اول را می زند و در واقع این سفر زورآزمایی ایران و آمریکا بوده است، خاطرنشان کرد: امروز دیگر ملت ها با موشک و جنگ سخت افزاری با هم مقابله نمی کنند و جنگ نرم و جنگ دیپلماسی مهمترین محور فعالیت های سیاسی روز دنیا محسوب می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات