۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۸۷۸۹۶
حجت الاسلام رفعتی:

فضای حوزه برای استقبال از رهبر انقلاب آکنده از شور و اشتیاق است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، فضای حوزه علمیه قم را برای استقبال از ایشان بسیار پرشور و حوزویان را مشتاق و بیقرار دیدار با ولی امر مسلمین توصیف کرد.
حجت الاسلام عباس رفعتي
حجت‌الاسلام عباس رفعتی نائینی، رییس مرکز تخصصی حقوق و قضا اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر مقام معظم رهبری به استان قم را سفری مهم و دارای خیرات و برکات فراوان در جنبه های مادی و معنوی برای شهر مقدس قم و حوزه های علمیه ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه سفر رهبر معظم انقلاب در سال 74 نیز دستاوردها و برکات بسیار فراوانی برای حوزه های علمیه و این شهر به دنبال داشت گفت: استان شدن قم، مرهون تدبیر هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری است.

رییس مرکز تخصصی حقوق و قضا اسلامی ابراز داشت: با توجه به اینکه سفر مقام معظم رهبری به استان قم با فاصله زمانی زیاد از سفر قبلی انجام می شود، به طور قطع برکات مضاعفی را برای حوزه های علمیه و این شهر مذهبی، فرهنگی و علمی به همراه خواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه حوزه برای استقبال از رهبر انقلاب اسلامی آمادگی مضاعف دارد تصریح کرد: امیدواری ها به سفر رهبر عزیز انقلاب اسلامی به استان قم بسیار زیاد است و امیدواریم حوزویان استفاده بیشتر و مطلوب تری از رهنمودهای ایشان در خصوص تحولات مرتبط با حوزه داشته باشند.

حجت الاسلام رفعتی نائینی بیان داشت: مراجع تقلید، علما، بزرگان، طلاب و روحانیان و اساتید حوزه همگی آماده هستند که از این سفر بیشترین بهره برداری انجام شود و ان شاء الله نیز این گونه خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مشکلات حوزه های علمیه بسیار زیاد است، اما بسیاری از آنها با کار و همت مضاعف حل شدنی است و سخنان و بیانات مقام معظم رهبری در این سفر می تواند در سطح مدیران و مسؤولان و عموم حوزویان تحرک لازم را در این راستا ایجاد کند.

حجت الاسلام رفعتی نائینی در خصوص مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مطالبات مقام معظم رهبری هنوز محقق نشده است و امیدواریم در این سفر شاهد تحولات چشمگیری در عرصه های مختلف باشیم.

وی فضای حوزه علمیه قم را آماده استقبال باشکوه از رهبری دانست و ابراز داشت: فضای عمومی حوزه در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آکنده از شور و اشتیاق است و همه چشم انتظار دیدار با ولی امر مسلمین هستند تا مقتدای خود را از نزدیک زیارت کنند.

حجت الاسلام رفعتی نائینی تصریح کرد: حوزویان استقبال شایان و قابل توجهی از مقام معظم خواهند داشت و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در عمل خواهند دید مقام معظم رهبری در بین حوزه های علمیه چه جایگاه برجسته ای دارند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات