۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۸۷۹۹۶
دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن:

حوزویان استقبالی بیادماندنی و تاریخی از رهبر انقلاب خواهند داشت

خبرگزاری رسا ـ دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، فضای حوزه علمیه قم را برای استقبال از ایشان بسیار پرشور توصیف کرد و گفت: طلاب، روحانیان و علمای حوزه علمیه قم استقبالی بیادماندنی از رهبر معظم انقلاب خواهند داشت.
حجت الاسلام روانبخش


حجت الاسلام قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر 9 روزه مقام معظم رهبری به استان قم که از روز 27 مهرماه و همزمان با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آغاز می شود گفت: همیشه سفرهای مقام معظم رهبری به استان ها و شهرهای مختلف کشور منشا برکات ودستاوردهای بسیار فراوان بوده است و مردم برای مدت ها از عطر حضور آقا بهره می گرفتند.

وی با بیان اینکه همه مردم ایران مشتاق دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند گفت: رهنمودها، بیانات و دعاهای مقام معظم رهبری برای سالیان متمادی توشه جامعه است و اقشار مختلف مردم با تمام وجود و احساس خود به ایشان عشق می ورزند.

حجت الاسلام روانبخش، سفر مقام معظم رهبری به قم را مهم خواند و ابراز داشت: ایشان در سفری که در سال 74 به قم داشتند این شهر را به استان تبدیل کردند که این تدبیر آقا برکات و ثمرات بسیاری را در عرصه های مختلف به دنبال داشت و وضع قم را دگرگون ساخت.

وی با بیان اینکه قم پایگاه انقلاب اسلامی و شهر فقاهت و مرجعیت است تصریح کرد: توجه بیشتر به این استان برکات بسیاری را نصیب کشور و جهان اسلام خواهد کرد.

حجت الاسلام روانبخش بیان داشت: حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری،عنایت و توجه خاصی به قم دارند و در سخنرانی های قبلی و دیدارهایی که با نخبگان و فرهیختگان حوزه داشته اند، بر ضرورت تحول و روزآمد شدن حوزه های علمیه تاکید کرده اند.

وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه، اقدامات انجام شده در این راستا را خوب اما ناکافی خواند و ادامه داد: تا حدودی دغدغه های ایشان در حوزه عملیاتی شده است، اما آنچه مد نظر ایشان بود با واقعیات فاصله دارد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه برکات و دستاوردهای ویژه ای از سفر مقام عظمای ولایت نصیب حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم خواهد شد تاکید کرد: ایشان در دیدارهایی که با مراجع، نخبگان و علما و طلاب خواهند داشت راهکارهای لازم را ارائه خواهند کرد تا حوزه های علمیه بتوانند با شتاب لازم پاسخگوی نیازهای جهان اسلام باشند.

حجت الاسلام روانبخش بیان داشت: حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم باید نیروهای لازم را در عرصه های مختلف تربیت کند تا بتواند پاسخگوی نیازهای ملی و فراملی باشد و در راستای تحقق این مهم جامه عمل پوشاندن به تاکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری امری ضروری به حساب می آید.

وی فضای حوزه را در استقبال از سفر مقام معظم رهبری به قم، پرشور خواند و گفت: طلاب، روحانیان، علما و فضلا برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لحظه شماری می کنند و با وجود باقی ماندن چند روز به زمان تشریف فرمایی ایشان به شهر قم، طلاب جوان در سراسر استان ستادهای خودجوش استقبال از رهبری تشکیل داده اند و آماده هستند تا مراسم استقبال از ولی امر مسلمین با شکوه و جلال خاصی برگزار شود.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: طلاب و حوزویان با تمام وجود به مقام معظم رهبری عشق می ورزند و به ایشان ارادت ویژه ای دارند و انشالله روز سه شنبه هفته جاری استقبالی تاریخی از حضرت آیت الله خامنه ای خواهند داشت و ولایتمداری خود را ثابت خواهند کرد. /924/ت301/ف.

ارسال نظرات